eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozwód z Meritum - sposób tradycyjny › Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Date: Sat, 29 Aug 2015 11:19:37 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 32
    Message-ID: <mrrtb0$612$1@srv.chmurka.net>
    References: <10lfmaxvcdtmi.bjy3pl78f79e$.dlg@40tude.net>
    <mrq48c$b78$1@srv.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1440839840 6178 213.192.88.238 (29 Aug 2015 09:17:20 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Aug 2015 09:17:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615662
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1mgddqr9acq0h.w8w0x8tntr7m.dlg@40tude.net...

    >> Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali
    >> kolejnej do zastrzeżenia ?
    >
    > W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.
    >
    Miałem na myśli dzwonienie będąc w oddziale.

    Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie
    natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu) powinna z automatu (w trybie
    natychmiastowym) unieważniać karty do konta bez konieczności wykonywania
    jakichkolwiek działań przez klienta.

    Są tu osoby znające się lepiej.
    Czy mogę powiedzieć: Wypowiadam umowę w trybie natychmiastowym (bo mogę) i
    dokładnie nic mnie nie obchodzi, co oni sobie z _ich_ kartami zrobią ?

    >> Dotarły do nas już jakiś czas temu dwie MasterCard.
    >> W każdej pisze, że PIN powinien przyjść wcześniej, ale nic takiego nie
    >> przyszło.
    >> Czyli i tak byłaby do piachu, bo musieliby chyba znów wysyłać.
    >
    > TZ dostał swoją kartę z tydzień temu, a dziś doszła moja i jego PIN.
    >
    Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa
    tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś
    mieć") a robi co innego.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1