  • Data: 2015-08-29 11:19:37
    Temat: Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1mgddqr9acq0h.w8w0x8tntr7m.dlg@40tude.net...

    > W oddziale się nie dało zastrzec - musiałam dzwonić.

    Miałem na myśli dzwonienie będąc w oddziale.

    Ale w sumie nie rozumiem idei zastrzegania. Likwidacja konta (w trybie
    natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu) powinna z automatu (w trybie
    natychmiastowym) unieważniać karty do konta bez konieczności wykonywania
    jakichkolwiek działań przez klienta.

    Są tu osoby znające się lepiej.
    Czy mogę powiedzieć: Wypowiadam umowę w trybie natychmiastowym (bo mogę) i
    dokładnie nic mnie nie obchodzi, co oni sobie z _ich_ kartami zrobią ?

    > TZ dostał swoją kartę z tydzień temu, a dziś doszła moja i jego PIN.

    Nie podejrzewam, aby PIN wysłany tydzień wcześniej szedł pocztą o dwa
    tygodnie dłużej. Z tego wynika, że bank pisze co innego ("PIN już powinieneś
    mieć") a robi co innego.
    P.G.