    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Date: Fri, 28 Aug 2015 19:05:25 +0200

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:10lfmaxvcdtmi.bjy3pl78f79e$.dlg@40tude.net...
    > Pofatygowałam się do oddziału Aliora.
    >
    > Pisemne wypowiedzenie w tym przypadku okazało się niepotrzebne.
    > Pan wydrukował dyspozycję zamknięcia ROR-a, w dwóch egzemplarzach,
    > podpisaliśmy, zeskanował, potem wydrukował to samo dla rachunku
    > oszczędnościowego, podpisaliśmy, zeskanował, wręczył mi po jednym
    > egzemplarzu i powiedział że to wszystko.
    > Oczywiście padło pytanie o powód wypowiedzenia - stanęło na "fuzji
    > banków".
    >
    > Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - łącznie z nowym,
    > nieaktywnym i nieużywanym MasterCardem (akurat dziś doszedł i od razu do
> [...]
    Się wybieram (w 3 osoby).
    Zastrzec rozumiem najlepiej już w oddziale, aby przypadkiem nie wysłali
    kolejnej do zastrzeżenia ?

    Dotarły do nas już jakiś czas temu dwie MasterCard.
    W każdej pisze, że PIN powinien przyjść wcześniej, ale nic takiego nie
    przyszło.
    Czyli i tak byłaby do piachu, bo musieliby chyba znów wysyłać.

    Zawsze mi się to rozwiązanie z przesyłaniem pinu i karty w małym odstępie do
    skrzynki nie podobało.
    Ciekawe czy trzecia to zginęła i karta i PIN i czy zginęła w to samo
    miejsce?

    TMobile ma chyba bezpieczniej, że się pin pokazuje w systemie transakcyjnym.
    P.G.