    From: "SCz" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozne ciekawe :)
    Date: Thu, 31 Oct 2002 16:53:41 +0100

    > A to juz bzdura w postaci najczystszej.

    Nie szafuj stwierdzeniem 'bzdura' jesli nie masz pelnego obrazu sytuacji. To
    ze są Zieloni to nie wszystko. Przewalutowanie mialo na to wplyw, odbylo się
    to niemal z dnia na dzien. Raz jeszcze podepre się rodziną (nie jedną osobą,
    ale w kilku miejscach Niemiec), z ktorą mam staly kontakt i raczej nie maja
    powodu klamac...

    > Macisz.

    Ty macisz. Widze, ze kolega zna Niemcy jedynie z opowiadań i przejażdzek i
    dostrzega zaledwie czubek góry lodowej

    > Masz chyba poglady uksztaltowane nasza historia.

    Jak kazdy w tym kraju starszy niz -nascie lat...

    > To sa inne urzedy...

    Pewnie tak. Ale jak swiat długi i szeroki ludzie mawiają - nie wierz we
    wszystko co (gazety/instytucje) pisza.

    Dodam tylko, że absolutnie nie zamierzam polemizować ani przedstawiać swoich
    racji na siłe. Swoje wiem.

    pzdr
    Seb