  • Data: 2002-10-31 16:23:28
    Temat: Re: Rozne ciekawe :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Najbanalniejszy przyklad, do sprawdzenia przez kazdego jezdzacego po
    > Europie:
    > paliwo - kiedys: w NIemczech taniej niz we Francji, drozej niz w Hiszpanii
    > - teraz: najdrozej w Niemczech, we Francji taniej, w Hiszpanii
    > prawie tyle co w Polsce ! (Hiszpanie najładniej przewalutowali z moich
    > obserwacji...)

    To fakt. Ostatnio placilem za paliwo 1,07-1,10 euro/litr w Niemczech. Nie
    chce mi sie szukac, ale z tego co pamietam to w okolicach listopada/grudnia
    paliwo bylo tansze (na tyle, ze tankowanie w Niemczech wychodzilo niewiele
    drozej niz w Polsce). Pewnie na ceny paliw w Niemczech mialo wplyw wiele
    czynnikow, nie mniej jednak paliwo jest drozsze.

    Witek