  • Data: 2002-10-31 11:30:34
    Temat: Re: Rozne ciekawe :)
    Od: "SCz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty wiesz, ze zdrozalo, twoja rodzina wie, a wedlug tamtejszych urzedow
    > statystycznych zmiana walut nie miala wplywu na inflacje ktora ciagle jest
    > niska.
    > Jakos nie jestem przekonany, ze powinienem polegac na tym, co ty wiesz i
    > twoja rodzina wie...;-)

    Przejdz sie tam do sklepu po mleczko i buleczke to sie dowiesz w czym
    problem. Albo poogladaj telewizje i posluchaj niemców wskazujących konkretne
    produkty i wielką róznice w cenach - na kopy tego....
    Najbanalniejszy przyklad, do sprawdzenia przez kazdego jezdzacego po
    Europie:
    paliwo - kiedys: w NIemczech taniej niz we Francji, drozej niz w Hiszpanii
    - teraz: najdrozej w Niemczech, we Francji taniej, w Hiszpanii
    prawie tyle co w Polsce ! (Hiszpanie najładniej przewalutowali z moich
    obserwacji...)

    A w oficjalne komunikaty urzędów lepiej nie wierzyć (brać poprawkę). Oni
    zawsze napiszą, że szklanka jest w polowie pelna. A wiadomo, że jest też w
    połowie pusta... Gdybym poczytał jaka jest w Polsce srednia placa, moglbym
    wysnuc wniosek, ze nie ma osob zarabiajacych po 500zł.... A są.

    Seb