  • 51. Data: 2011-04-21 20:04:52
    Temat: Re: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: ktostam <k...@n...pl>

    > ja nie neguje samej idei, tylko jej realizację

    Jednak Twoja fałszywa informacja, że fundusze jak zwykle tracą, bez
    sprawdzenia co się wtedy w r. 2008 działo na rynku, i jeszcze na
    dodatek, że jakieś cwaniaki kradną ruskim 23% składek, dla kogoś, kto
    nie zajrzy do tekstu źródłowego, jest "rostowskim" argumentem przeciwko
    idei.

    Przecież nie masz informacji, jak radziły sobie te ruskie fundusze w
    innych latach.
    A prowizja od zysku jest przyzwoita i wg. mnie uczciwa.

  • 52. Data: 2011-04-21 20:07:05
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "ktostam" <k...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > innych latach.
    > A prowizja od zysku jest przyzwoita i wg. mnie uczciwa.

    Tyle ze rostowski chyba o tym nie mówił...
    Ze słyszenia wiem że mówiło o generowaniu długu publicznego ze wzgledu na
    niedobory w FUSie generowane przez odkładanie w OFE....

    george

  • 53. Data: 2011-04-21 20:09:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Kraje bogate w ropę ale też i kraje rozwijające się stają się
    > wierzycielami
    > USA i Europy Zachodniej.

    Straszne.
    Po co sie pchaja do odbiorcy któryś zaraz zbankrutyuje i wyda z Putinem
    eurodolara, zamiast handlować z normalnymi.
    Nie ogarniam tego, musze poczytać coś tylko co.

    > USA jest pogrążone w deficycie budżetowym i handlowym właśnie przez
    > działąnia krajów rozwijających się. Amerykanie są rynkiem zbytu całego
    > świata. Oni żyją tylko po to żeby wpieprzać hamburgery made in China i
    > płacić za to drukowanym przez FED pieniądzem.
    > Na razie 1 gospodarką ale np. w produkcji przymysłowej zostały
    > prześcignięte przez Chiny.

    Czyli nie wiem kto jest winny.
    USA są pogrążone w deficycie kt óry finansuja kraje rozwijające się?

    Ale dzieki za analizę.

  • 54. Data: 2011-04-21 20:09:13
    Od: ktostam <k...@n...pl>

    > pa

    Jeśli ktoś rozpoczyna dyskusję na ten temat, to powinien wiedzieć jaka
    jest różnica z losami pieniędzy wpłacanych rządowi (wydawane) i
    odkładanych w funduszach (leżą i zarabiają lub nie).
    Jeśli ktoś nie wie, nie powinien nic na ten temat pisać, a zwłaszcza
    agitować.
    pa

  • 55. Data: 2011-04-21 20:11:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "ktostam" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jednak Twoja fałszywa informacja, że fundusze jak zwykle tracą

    daj link kłamczuchu

  • 56. Data: 2011-04-21 20:11:55
    Od: ktostam <k...@n...pl>

    > Rząd może i przepija,
    > Tylko że system OFE przepija jeszcze wiecej.
    >
    > george

    Prowizja jest ustalana przez polityków. Czy dużo? Parę towarzystw
    musiało się zwinąć. Nie chcieli zarabiać kokosów?

    Nikt nie podaje, ile kosztują urzędnicy w ZUSie.

  • 57. Data: 2011-04-21 20:13:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > odkładanych w funduszach (leżą i zarabiają lub nie).
    > Jeśli ktoś nie wie, nie powinien nic na ten temat pisać, a zwłaszcza

    bo widisz, problem polega na tym że traktujesz "rząd" jako coś oderwanego od
    TWOICH zobowiązań.
    Jak rząd przepija, to TY bedziesz oddawał. To chyba rozumiesz...
    Musisz też wiedzieć że jak dasz OFE na "zarabianie lub nie" to rząd musi
    pożyczyc ( na TWOJ koszt) zeby dać aktualnym emerytom. To tez chyba jasne.
    Suma sumarum efekt jest taki że zostałes ZADŁUŻONY mimo woli na wiecej niz
    bez OFE.

    george

  • 58. Data: 2011-04-21 20:14:23
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Prowizja jest ustalana przez polityków. Czy dużo? Parę towarzystw musiało
    > się zwinąć. Nie chcieli zarabiać kokosów?
    >
    > Nikt nie podaje, ile kosztują urzędnicy w ZUSie

    Podpowiem, nie chodzi o prowizję.

    george.

  • 59. Data: 2011-04-21 20:17:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Podpowiem, nie chodzi o prowizję.

    myslisz o tym co ja, czyli zarządzaniu kasą bez odpowiedzialności za wynik
    tegoż?

  • 60. Data: 2011-04-21 20:18:05
    Od: ktostam <k...@n...pl>

    > daj link kłamczuchu

    Przepraszam, za dużo naraz czytałem. Sorry.