  • 1. Data: 2011-04-21 09:30:20
    Temat: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/332387,i
    ch-emerytury-oparto-na-polskim-pomysle-system-bankru
    tuje.html

  • 2. Data: 2011-04-21 09:32:17
    Temat: Re: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    " Z wypracowanego zysku OFE potrąca ok. 23 proc. za obsługę konta"

    Ale rzeźnia, po prostu niepojete jak te cwaniaki rąbią słabe kraje i jeszcze
    ludzie chcą się procesować żeby ten wałek trwał:)))

  • 3. Data: 2011-04-21 09:52:01
    Od: root <r...@v...pl>

    Czuć się wywołanym do tablicy. Czy to olac?

  • 4. Data: 2011-04-21 09:54:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Czuć się wywołanym do tablicy. Czy to olac?

    jak chcesz, ja nie będe dyskutował i tak:)

  • 5. Data: 2011-04-21 10:12:52
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-21 11:32, skippy pisze:
    > " Z wypracowanego zysku OFE potrąca ok. 23 proc. za obsługę konta"
    >
    > Ale rzeźnia, po prostu niepojete jak te cwaniaki rąbią słabe kraje i
    > jeszcze ludzie chcą się procesować żeby ten wałek trwał:)))

    A ile potrąca ZUS?

  • 6. Data: 2011-04-21 10:16:23
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ile potrąca ZUS?

    a co to ma do rzeczy?

  • 7. Data: 2011-04-21 10:18:59
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-21 12:16, skippy pisze:

    > a co to ma do rzeczy?

    Może niektórzy wolą oddać 23% OFE, niż np. 93% ZUSowi :)

  • 8. Data: 2011-04-21 10:23:42
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 11:54:58 +0200, skippy napisał(a):

    > jak chcesz, ja nie będe dyskutował i tak:)

    Ale dlaczego? Z nikim mi się tak dobrze nie kłoci jak z Tobą.

  • 9. Data: 2011-04-21 10:28:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Może niektórzy wolą oddać 23% OFE, niż np. 93% ZUSowi :)

    wola nie ma nic do rzeczy, bo OFE jest przymusowe
    jakby nie było to bym im nie dał złamanego grosz
    Ty możesz im dawać ile chcesz, mi to nie przeszkadza

  • 10. Data: 2011-04-21 10:30:41
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-21 12:28, skippy pisze:

    > wola nie ma nic do rzeczy, bo OFE jest przymusowe
    > jakby nie było to bym im nie dał złamanego grosz
    > Ty możesz im dawać ile chcesz, mi to nie przeszkadza

    Nie musisz dawać OFE złamanego grosza, możesz dać ZUSowi.