  • Data: 2008-06-27 14:25:50
    Temat: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "adams99" g3svm3$7qa$...@i...gazeta.pl

    > Wczoraj zamykałem konto w ING i papier poświadczający zamknięcie konta
    > to było pierwsze co dostałem.

    W PeKaO nie chciano mi dać potwierdzenia zamknięcia konta.
    Chciano natomiast opłaty (200 złotych) za kartę kredytową
    dawaną do zamkniętego (razem ze wszystkimi kartami) konta.
    Karta taka nie mogła funkcjonować bez konta. :)

    A kiedy zażądano tej opłaty? Z pół roku po zamknięciu konta.

    Ksero (wraz z pieczątkami, podpisem pracowniczki i adnotacją 'za zgodność')
    zamknięcia konta otrzymałem dopiero po kategorycznym żądaniu otrzymania takowegoż.

    -=-

    W ING dano mi pokwitowanie zamknięcia konta, ale pokwitowanie
    rezygnacji z automagii spłatniczej (automagiczna spłata karty
    kredytowej -- coś około polecenia zapłaty) dano dopiero w dwa
    dni po owej rezygnacji na moją prośbę. I rezygnacji tej przez
    długi czas uznać nie chciano -- pobierano prowizję i odsetki.

    -=-

    Ojcu PeKaO (a raczej ktoś w imieniu PeKaO) wytoczył proces.

    Problem w tym, że bank (ktoś z jego ramienia) nie miał pojęcia o tym,
    ile Ojciec rzekomo był bankowi dłużny. Wcześniej wielokrotnie żądano
    od Ojca pieniędzy, które Ojciec już bankowi wpłacił. :) Chodziło o raty
    za samochód, czy raczej o raty za dwa samochody. :)

    Ojciec nie lubi przelewów, więc niekoniecznie po latach miał pokwitowania
    wpłat, ale te pokwitowania, które miał, wskazywały na to, że bank jednak oszukuje. :)

    -=-

    Ode mnie zażądano (nie w banku) przed paroma miesiącami pieniędzy.
    (mniej niż 100 złotych)

    Płacę przelewami (z co najmniej wielu) banków i raczej porządek w kwitach
    czy potwierdzeniach wpłat mam (choć mebli w mieszkaniu nie mam) i wykazałem,
    że nie zalegam z opłatami. :)

    Przed rokiem ci sami ludzie zażądali ode mnie pieniędzy, które rzekomo
    źle księgowali z mojej winy, bo podawałem niepoprawnie swój adres.

    A ze cztery lata wcześniej wyrolowano mnie tam dzięki temu, iż treść
    umowy zmieniono po jej podpisaniu. :)

    -=-

    Przed paru laty za moje mieszkanie zapłaciła moja Matka (bo byłem wówczas
    poza domem, a przelewy netowe dopiero raczkowały) i wydano na mnie wyrok
    zaoczny :) bez wzywania mnie do sądu (niby wzywano, ale równie dobrze
    wezwanie mogło być wysłane do psiej budy -- oczywiście nikt wezwania
    nie odebrał i nikt go nie kwitował) i musiałem odprawomocnić ;) wyrok.
    (nie wiem, czy odprawomocniono sędzię, która na mnie ów wyrok wydała,
    ale to nie moja sprawa; sędziwe sami powinni oszacować, czy sędzia
    miała zły dzień, :) czy też rozpoczynała prywatną ;) praktykę)

    Wpłacone (przelewem) przez Matkę pieniądze nie trafiły pod wskazany adres,
    albowiem adres ten nie był prawidłowy. Wcześniej na ów adres wpłacałem
    skutecznie przez parę lat. Adres był podany mi przez tych, którzy zbierali
    pieniądze i wytoczyli mi proces.

    -=-

    Kilkanaście lat temu handlowałem sprzętem i oprogramowaniem komputerowym.
    Dawano mi na [kupiecką] krechę nie tylko bez zbędnych formalności, ale
    czasami bez jakichkolwiek :) formalności, a nawet wbrew ustalonym zasadom. :)
    Oczywiście nikomu z tych osób nie zalegałem ani jednej godziny)

    -=-

    Uprzedzano mnie, iż PeKaO jest bankiem złodziejskim i zanim ów bank mi
    dokopał w 2001 roku, wielokrotnie przekonałem się o tym, iż korzystając
    z usług tego przybytku, igram z tak zwanym ogniem lub jadowitymi zwierzętami. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'