eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRośnie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych › Re: Ro?nie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych
  • Data: 2004-02-19 12:02:05
    Temat: Re: Ro?nie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 19 Feb 2004 08:46:13 +0100, na pl.biznes.banki, Chmielu w
    wiadomości <news:c11p6m$rmf$2@shodan.interia.pl> napisał(a):

    > Tylko teraz zastanawiam się nad tym, co chiał pokazać autor tego
    > "wodotrysku" z wpisaniem powyższego IP

    Jeśli nie masz z'upgradeowanego IE, to kliknij tutaj:
    http://tinyurl.com/ytp7
    a najlepiej przeczytaj sobie całą dyskusję
    http://tinylink.com/?sOoRFqDYQg.

    Dla tych, którzy mają już połatany czytnik: adres na pozór należy do
    Inteligo, a wyświetla się strona mBanku :)
    Zresztą sztuczka jest stara, mój Syn demonstrował mi ją już 6 lat temu,
    gdy był na pierwszym roku studiów.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj