eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRośnie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych › Re: Ro?nie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych
  • Data: 2004-02-19 12:57:21
    Temat: Re: Ro?nie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Czeczko wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz dostęp do kodu źródłowego, to możesz tak go
    > zmodyfikować, żeby przeglądarka nie wyświetlała ostrzeżenia,
    > gdy certyfikat będzie podpisany przez "nasze" CA.
    Chwila. Tak sobie uświadomiłem. Do IE _też_ możesz dodać nowe "Root
    CA". Niech mnie ktoś poprawi, ale to nie jest trzymane w kodzie (chyba)
    A następnie tak spreparowany IE wystwaić. Zwracam uwagę że niedawno tu
    był przedstawiony link kierjący niepołatany IE na "strone MS" z "nowszą
    wersją" IE. Ta nowsza wersja to była Mozilla 1.6 :-)
    Więc jakoś nie widze wiekszej trudności z podmianą IE. I dalej nie widzę
    dlaczego open source w tym kontekście miałoby być mniej bezpieczne.
    KJ
    PS. Pomijam to, że na razie więcej błędów wykrywa sie w IE, bo to może
    mieć związek z np. popularnoscią.

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl