    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 9 Jan 2019 09:17:07 -0800 (PST)
    Subject: Re: Revolut a brext
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 16:43:56 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    SEPA, skoro można kartą płatniczą - a to działać będzie nadal, chyba że podniosą im
    IF, bo już nie ograniczały unijne regulacje.

    > Tobie przez myśl nie przeszło, bo niby jakim cudem, skoro nie używasz -
    > nie masz zainstalowanej aplikacji? :D

    To były "eksperymenty myślowe" w ramach rozważania, czy warto robić sideloading (i
    potem bawić się w upierdliwe aktualizowanie).

    > Ja kiedyś się nad taką opcją zastanawiałem, bo nie mogłem Revoluta
    > zasilić żadna kartą przez ponad pół roku. Tylko to byłoby bez sensu, bo
    > używam Revoluta wyłącznie do zakupów, wyszłoby duuużo drożej, niż Kantor
    > Aliorowy.

    Dlaczego drożej? Trzeba było właśnie wykorzystać IKA - najbezpieczniejszą metodą
    byłby zakup euro i przelew za darmo do revoluta.
    O ile można tam przelewać euro na "konto" w euro - a nie wyjdzie tak, że euro przelać
    można, ale pojawi się na koncie w funtach, przeliczone po kursie brytyjskiego banku -
    zdecydowanie gorszym niż rewolutowy.
    Bo to jednak co innego niż zasilenie złotówkami za pomocą karty.