  • Data: 2019-01-09 16:43:54
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I właściwie to nawet na myśl mi nie przyszło, żeby zasilać revoluta przelewem SEPA,
    skoro można kartą płatniczą - a to działać będzie nadal, chyba że podniosą im IF, bo
    już nie ograniczały unijne regulacje.

    Tobie przez myśl nie przeszło, bo niby jakim cudem, skoro nie używasz -
    nie masz zainstalowanej aplikacji? :D
    Ja kiedyś się nad taką opcją zastanawiałem, bo nie mogłem Revoluta
    zasilić żadna kartą przez ponad pół roku. Tylko to byłoby bez sensu, bo
    używam Revoluta wyłącznie do zakupów, wyszłoby duuużo drożej, niż Kantor
    Aliorowy.

    > Masz jeszcze jakieś argumenty?

    Jeszcze?
    A padły tu jakieś? ;)