  • Data: 2019-01-09 19:41:23
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego drożej? Trzeba było właśnie wykorzystać IKA - najbezpieczniejszą metodą
    byłby zakup euro i przelew za darmo do revoluta.
    > O ile można tam przelewać euro na "konto" w euro - a nie wyjdzie tak, że euro
    przelać można, ale pojawi się na koncie w funtach, przeliczone po kursie brytyjskiego
    banku - zdecydowanie gorszym niż rewolutowy.
    > Bo to jednak co innego niż zasilenie złotówkami za pomocą karty.

    Przecież, jeśli kupię walutę za pośrednictwem Kantoru Aliorowego, to
    najmniejszego sensu nie będzie w przelewaniu jej gdziekolwiek, żeby
    zapłacić, skoro od razu zapłacić mogę kartą z tego Kantoru.
    Poza tym, słusznie zauważyłeś, że może człowieka spotkać niespodzianka,
    a nie chciałbym być pierwszym, który taką niespodziankę opisuje na
    grupie. :D
    No i jeszcze nie jestem pewien, czy przelew waluty jest zawsze darmowy,
    czy przypadkiem nie musiałbym zapłacić za tę usługę. W regulaminach i
    tabelach opłat nie jest to jakoś zbyt wyraźnie napisane.
    Obawiam się, że to może pójść jako przelew międzynarodowy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/