  • Data: 2019-01-09 21:42:40
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ten "lokalny" raczej nie idzie na Litwę, tylko rewolwer poszedł po
    > rozum do głowy i zaczął działać jak bluemedia, czyli po prostu założył
    > sobie konto w banku w PL - można słać tam złotówki elixirem. Co
    > ciekawe, nie jest to "polski" bank (czyli prowadzony przez firmę z
    > KRS), tylko polski oddział banku z UE, podobno Danske Bank.
    > Pozostaje pytanie, czy będzie dalej mógł mieć to konto, jako firma brytyjska, po
    brexicie, szczególnie "brudnym".
    > A jak nie, to czy zdąży z paszportem przed końcem marca.

    W sumie masz rację z tymi rozważaniami. Ja się o tyle nad tym nie
    zastanawiałem, że zawsze trzymałem tam tylko tyle, żeby na zakupy
    starczyło.
    Więc nawet jakby revolut całkiem się zwinął to nie byłby to dla mnie
    koniec świata.
    To zasilenie lokalne jest po prostu dla mnie łatwiejsze - zwykły
    przelew.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Before destruction a man's heart is haughty, but humility goes before honour.