  • Data: 2019-01-09 21:23:21
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 21:00:00 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Dla mnie obeznie najbezpieczniejsza opcja to zawiesic platnosci karta i
    > wycofac wszystkie pieniadze.

    To rób tak, kto Ci każe korzystać z ich usług?
    W ogóle zamknij tam wszystko, przetestujesz, czy to możliwe.

    > Karta Revoluta placilem stale /begotowkowo/ bo nie ma praktycznie zadnych
    ograliczen i wymagan, ilosci kwoty by zlapac oplate.

    A polskiej karty bez opłat nie wolisz?
    Debetowe: BNPP, idea, nest, getout.
    Kredytowe: citi, santander (ale tylko zamówiona przez telefon).
    Jeszcze możesz telefon albo kilka stów nagrody dostać.

    > Moge placic w Polsce Angli czy na balkanach - wygoda.

    Nie nadziałeś się na DCC albo surcharge w bankomacie (jeśli masz MC)?