  • Data: 2019-01-09 15:27:24
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 15:16:19 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Rutkowski ales ty zarozumialy i glupi, a za 2 mce nie zrobisz przelewu SEPA
    > do Revoluta bo nie bedzie w UE. Zabulisz duuzo wiecej !

    Mnie to rybka, bo nie mam, ich głupia apka nie chce mi się instalować na tablecie, a
    nie zależy mi na tyle, aby robić sideloading.
    Mam N26, curve oraz IKA.

    UK rzeczywiście zapewne wypadnie z SEPA, szczególnie w wypadku "brudnego" brexitu,
    ale to nie powód, by pisać bzdury na temat tego, że przestaną działać karty -
    przecież działają USAńskie, meksykańskie, gwinejskie a nawet chińskie.
    I właściwie to nawet na myśl mi nie przyszło, żeby zasilać revoluta przelewem SEPA,
    skoro można kartą płatniczą - a to działać będzie nadal, chyba że podniosą im IF, bo
    już nie ograniczały unijne regulacje.
    SEPA robię do N26.

    Masz jeszcze jakieś argumenty?
    A może to Twój ten artykuł w sobotniej wybiórczej? ;P