  • 1. Data: 2002-11-13 12:54:38
    Temat: Restrukturyzacji kredytow osobistych
    Od: "Grupy Dyskusyjne" <p...@w...pl>

    1. W tej chwili mam 2 kredyty: samochodowy i linie kredytowa. Moj bank chce
    abym do konca czerwca 2003 splacil linie kredytowa. Niestety nie mam takiej
    gotowki,a by w tak krotkim czasie ja splacic. Szukam mozliwosci wziecia
    kredytu w celu splacenia linii kredytowej (i/lub kredytu samochodowego) i
    rozlozenia jej na dluzszy czas np. na 36 miesiecy. Czy u was lub gdzie
    indziej dostane taki kredyt? Czy istnieje jakis inny sposob, aby zmniejszyc
    obciazenia z tytulu kredytow (nie mam zadnego mieszkania na wlasnosc, tylko
    pensja ok. 2 500 PLN netto - kredyty hipoteczne nie wchodza w gre).

    2. Ewentualnie gdzie moge szukac osoby, ktora doradzilaby mi co w takiej
    sytuacji robic, jesli chce sie zmniejszyc zobowiazania z tytulu
    zaciagnietych zobowiazan kredytowych, czy istnieja jakies profesjonalne
    firmy udzielajace pomocy w tej materii?

    z powazaniem

    Przemek

  • 2. Data: 2002-11-13 13:07:49
    Temat: Re: Restrukturyzacji kredytow osobistych
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

> [...]
    > sytuacji robic, jesli chce sie zmniejszyc zobowiazania z tytulu
    > zaciagnietych zobowiazan kredytowych, czy istnieja jakies profesjonalne

    A bank w którym masz linię kredytową nie "udostępnia" jakichś doradców
    finansowych?
    Albo zwyczajnie spróbuj dogadać się z ich działem kredytów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański

  • 3. Data: 2002-11-13 13:21:14
    Od: "Grupy Dyskusyjne" <p...@w...pl>

    Niestety moj bank nie udostepnia zadnych doradcow. Pani zapytana o to
    zrobila wielkie oczy jak 5 PLN. Dzial kredytow sam nie wie co z takimi jak
    ja ma robic. Ja chcialbym juz wczesniej wiedziec na czym stoje i co moge
    zrobic zanim bedzie za pozno.

    Użytkownik "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com> napisał w
    wiadomości news:aqtipn$308$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2002-11-13 14:05:26
    Od: c...@o...pl

    duzo zalezy od kwoty kredytu/ kredytow, ktore chcialbys przeniesc..

    duzo tego jest ??

    ja ostatnio probowalam przeniesc moj limit zadluzenia w rachunku do innego
    banku (ze wzgledu na wysoki procent), ale zaden z nich nie chcial mi przyznac w
    ramach ROR rownie wysokiego debetu (od ubieglego roku, Banki juz nie sa tak
    hojne i znacznie zmniejszyly wielkosc przyznawanych limitow)

    wiec pomysl zwyklego przeniesienia debetu na nowy rachunek skonczyl sie niczym :
    (

    kiedys zrobilam cos takiego (musialam splacic kredyt a bylam bez kasy):
    wyciagnelam pieniadze z kk (51 dni bez oproc), splacilam do konca kredyt, w tym
    czasie zlozylam wniosek o nowy kredyt got w innym banku i splacilam kredyt z
    kk........a teraz splacam kredyt got :)

    ale nie wiem czy u Ciebie to zadziala ?

    a może zwykły kredyt gotowkowy ? na dluzszy okres, tak zaby zmniejszyc
    miesieczne obciazenia z tytulu splaty (wada: odsetki..dosc wysokie oproc.)

    zanim jednak zaczniesz przenosić kredyty zobacz, ile bedzie Cie to kosztowalo
    (czy jest oplata za wczesniejsza splate, do tego dolicz oplate za udzielenie -
    przygotowawcza)

    pozdr
    cynia

  • 5. Data: 2002-11-13 14:18:51
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kiedys zrobilam cos takiego (musialam splacic kredyt a bylam bez kasy):
    > wyciagnelam pieniadze z kk (51 dni bez oproc),

    Jak to zrobiłaś?

    Karol

  • 6. Data: 2002-11-13 14:36:41
    Od: c...@o...pl

    > Jak to zrobiłaś?

    skorzystalam z przyzynanego mi limitu w ramach karty :)
    mialam 51 dni na to zeby splacic calosc zadluzenia - bo wtedy odsetki byly 0%

    dostalam kredyt w innym banku - splacilam karte

    z tego co pamietam 51 dni nieoprocentowanego kredytu w karcie maja m.in. BZ
    WBK, Rafek, Millen i Lukas po 50 (no i oczywiscie Citi..)

    pozdr.

  • 7. Data: 2002-11-13 14:44:04
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    c...@o...pl wrote:

> [...]
    >
    > z tego co pamietam 51 dni nieoprocentowanego kredytu w karcie maja
    > m.in. BZ WBK, Rafek, Millen i Lukas po 50 (no i oczywiscie Citi..)

    Do transakcji bezgotówkowych - owszem. Ale przy wybieraniu gotówki
    odsetki lecą od razu!

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 8. Data: 2002-11-13 14:52:31
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Do transakcji bezgotówkowych - owszem. Ale przy wybieraniu gotówki
    > odsetki lecą od razu!

    Moze kolezanka placila "za kogos" bezgotowkowo :-)

    Karol

  • 9. Data: 2002-11-13 15:40:49
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Marek Barbaszynski:

    > Do transakcji bezgotówkowych - owszem. Ale przy wybieraniu gotówki
    > odsetki lecą od razu!

    Zdaje się, że kiedyś dla Citi Visa przy wybieraniu gotówki nie naliczano
    odsetek. Oczywiście Polak potrafi, więc bank szybko z tego zrezygnował.

    MWK
    --
    Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl

  • 10. Data: 2002-11-14 18:39:53
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Grupy pisze:

    > 1. W tej chwili mam 2 kredyty: samochodowy i linie kredytowa. Moj bank chce
    > abym do konca czerwca 2003 splacil linie kredytowa.
    Jaki to bank?
    --
    ___ .
    /)/)( / /