eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje › Re: Rekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje
  • Data: 2016-10-25 21:52:59
    Temat: Re: Rekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    as wrote:

    > Wczoraj dostałem list z GetinBank, że przyznali mi rekompensatę za
    > nierozpatrzone w terminie reklamacje w 2013 i 2014 roku. Zdziwiony
    > sytuacją przeglądnąłem internet i znalazłem takie info z lipca tego roku:

    [...]

    > Getin Noble Bank zobowiązał się do zmiany praktyki i zrekompensowania
    > strat konsumentom. Przedsiębiorca odda 100 zł tym klientom, którym nie
    > udzielił w terminie odpowiedzi na złożoną reklamację w latach 2012-2014. O
    > szczegółowych zasadach zwrotu informuje decyzja Prezesa UOKiK."

    Hmmm. Ja miałem taką sytuację, że od 13 listopada 2014 (słynna konserwacja
    obejmująca dni 7, 8, 9, 10, 11 i kawałek 12 listopada), gdzie 10 listopada
    to był pracujący poniedziałek, do końca lutego 2015 roku bank rozpatrywał
    moją reklamację - przedłużając raz po raz termin przedstawienia wyjaśnień o
    kolejne 30 dni. Myślisz, że powinienem się łapać na tą rekompensatę?

    --
    Wysłane z pola.