  • 1. Data: 2003-03-13 21:42:11
    Temat: Reklama: Kalkulator kredytowy
    Od: "xlmajster" <x...@i...pl>

    Zapraszam do oceny: http://xlmajster.acn.waw.pl

  • 2. Data: 2003-03-14 17:39:08
    Temat: Re: Reklama: Kalkulator kredytowy
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "xlmajster" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4qtmk$25m$1@foka.acn.pl...

    > Zapraszam do oceny: http://xlmajster.acn.waw.pl

    ile kosztuje pelna wersja programu?

  • 3. Data: 2003-03-14 18:37:31
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "xlmajster" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:b4qtmk$25m$1@foka.acn.pl...
    >
    > > Zapraszam do oceny: http://xlmajster.acn.waw.pl
    >
    > ile kosztuje pelna wersja programu?

    Czy nie możesz udostępnić wersji demo w Excelu 97. Tensor1
    PS Wielu ludzi korzysta z tej wersji bo nie lubi zmian.

  • 4. Data: 2003-03-14 18:42:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Czy nie możesz udostępnić wersji demo w Excelu 97. Tensor1
    > PS Wielu ludzi korzysta z tej wersji bo nie lubi zmian.

    A na jakich podtswach opierasz swoje stwierdzenia? :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-14 18:45:00
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A na jakich podtswach opierasz swoje stwierdzenia? :)
    >
    > --
    > JaKi
    > --
    Przestaj się czepiać.

  • 6. Data: 2003-03-14 18:50:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Przestaj się czepiać.

    hie hie hie - to nie bylo czepianie ;) ale "uwielbiam" jak ktos mowi za ogol
    bo ma takie "widzi mi sie" ;)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-14 18:54:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > Przestaj się czepiać.
    (Bardzo przepraszam. Ostatni post był niepełny.)
    Przestań się czepiać. Człowiek sie napracował. Chce swój produkt sprzedawać,
    Więc dobrze mu radzę. Z pobieżnej lektury tekstu wynika, że może to być jeden z
    najlepszych kalkulatorów kredytowych. Tensor1.
    PS Jak bedę miał trochę więcej czasu to z przyjemnością się z nim zapoznam i
    przekaże na pewno wiele moich rad, które będą - jak sądzę - więcej wnosić do
    sprawy niż Twój post.
    Przestań się czepiać.

  • 8. Data: 2003-03-14 18:58:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > przekaże na pewno wiele moich rad, które będą - jak sądzę - więcej wnosić

    Ale a ciagle nie wiem na czym opierasz swoje opinie ze

    "Wielu ludzi korzysta z tej wersji [dop JaKi Excel97]bo nie lubi zmian. "

    EOT

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-03-14 19:12:15
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Ale a ciagle nie wiem na czym opierasz swoje opinie  ze
    >
    > "Wielu ludzi korzysta z tej wersji [dop JaKi Excel97]bo nie lubi zmian. "

    Jak już chcesz tak wiedzieć to Ci powiem. Mam zajęcia z bardzo dużą liczbą
    studentów, a poza tym obserwuje swoich kolegów. Dodatkowo Excel 2000 w stosunku
    do Excella 97 nie różni się w sposób zasadniczy. Więc po co wgrywać ciągle nowe
    wersje. Tensor1.
    PS. Jeżeli jeszcze interesuję Cię czy ja mam Excella 2000, to Ci odpowiem że
    TAK.

  • 10. Data: 2003-03-14 19:22:35
    Temat: OT Excel 97
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jak już chcesz tak wiedzieć to Ci powiem. Mam zajęcia z bardzo dużą liczbą
    > studentów, a poza tym obserwuje swoich kolegów.

    No a ja mam inne doswiadczenia na 10 klas LO, kazda po ok 35 osob tylko 10
    osob oddalo mi zadanie w Excelu 97. W tym przypadku nie widze potrzeby
    dokladania sobie pracy pod wersje 97

    BTW na szkolnych komputerach na ponad 50 kompow zaledwie na 2 stojacych w
    zapleczach jest Office 97.

    --
    JaKi