  • 1. Data: 2002-05-14 14:03:27
    Temat: Reklama KB24 na KKI
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy ...
    ... zdarzylo Ci sie przypomniec sobie o zaleglym rachunku za telefon póznym
    wieczorem?
    Tak

    ... uwazasz, ze placisz zbyt duzo za przelewy lub zlecenia?
    Tak

    ... nie wiesz, jakie zyski przynosza Ci Twoje pieniadze ulokowane w Banku?
    Tak

    ... spedzasz zbyt duzo czasu na poszukiwaniu biezacych informacji
    finansowych?
    Tak

    ... nie masz pewnosci, jaki rachunek czy lokata sa dla Ciebie najlepsze?
    Tak

    A moze po prostu chcesz spróbowac czegos nowego?
    Tak

    Dzieki usludze KB24 masz nieograniczony dostep do swoich pieniedzy.
    Mozesz skorzystac z Internetu albo telefonicznie polaczyc sie z Call Center.
    Mozesz wykonywac operacje na koncie korzystajac ze stanowisk
    komputerowych w oddzialach Kredyt Banku S.A. Mozesz wyplacac pieniadze z
    bankomatu lub placic za towary i uslugi uzywajac kart bankowych. Mozesz
    wreszcie osobiscie zlecic wykonanie operacji pracownikowi w oddziale.
    Jeszcze nigdy nie miales tylu mozliwosci dostepu do swoich
    pieniedzy!

    Kliknij na adres: www.kredytbank.pl

    Zadzwon do Call Center: 0 801 360 360*
    Wprowadz numer PIN w jednym z 455 bankomatów
    Przyjdz do jednej z prawie 400 placówek
    *oplata jak za polaczenie lokalne

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-14 14:16:01
    Temat: Re: Reklama KB24 na KKI
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

> [...]
    > Tak
    >

    > A moze po prostu chcesz spróbowac czegos nowego?

    Nie wiesz po co AMRA zamieścił to na grupie?
    Tak

    Nie wiesz czy to autoreklama?
    Tak

    To zglos sie do grupo-serwisu Amra the Freelancer :))))))))))))))))))

    Pozdrawiam Wall

  • 3. Data: 2002-05-14 14:16:19
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    idz lepiej pojezdzic na tym rowerze ...

    :-)
    radek

  • 4. Data: 2002-05-14 14:49:40
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    ... to bylo oczywiscie do AMRA ...
    Wall sie w przyslowiowym miedzyczasie pojawil :-)

    radek

  • 5. Data: 2002-05-14 14:51:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > idz lepiej pojezdzic na tym rowerze ...

    :) eej zobacz co robie fajnego:

    http://www.amra.pl/pr/stats/billpayment.php

    (adresu docelowego nie zdradze, a bedzie fajny :D

  • 6. Data: 2002-05-14 14:58:03
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <A...@p...fm> napisał w wiadomości

    > idz lepiej pojezdzic na tym rowerze ...
    >

    > :-)
    > radek

    A moze Ty Radku minąłes sie z powołaniem ? Może powinienes subskrybować
    jakąś grupę odnośnie turystyki rowerowej :))) ??? A i z zegarmistrzostwem
    nie na bakier widzę stoisz ....

  • 7. Data: 2002-05-14 15:00:21
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > :) eej zobacz co robie fajnego:
    >
    > http://www.amra.pl/pr/stats/billpayment.php

    spox. -to rozumiem do Twojej pracy dyplomowej -czy juz
    nastepnej -podyplomowej?
    Pozdrawiam Wall

  • 8. Data: 2002-05-14 15:15:48
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > A moze Ty Radku minąłes sie z powołaniem ? Może powinienes subskrybować
    > jakąś grupę odnośnie turystyki rowerowej :)))

    hmm w sumie cos kilka postow nizej pisal ze bedzie mial zwrot z podatku w
    kwocie 500pln, na co mu zaproponowalem by rowet kupil i troche pojezdzil
    zamiast spamowac grupe, a ten post jest tego dobitnym przykladem.

    ??? A i z zegarmistrzostwem
    > nie na bakier widzę stoisz ....

    od zawsze mnie denerowowalo jak ktos post'uje z data przyszla i musze
    ogladac jakis topik przez n-dni ... a w szczegolnosci tak ambitny jak "gdzie
    najmniejsze prowizje"

    zastanawiam sie tylko jaki filtr zalozyc by takich ambitnych news'ow nie
    czytac.

    kiedys zupelnie inaczej pbb wygladal ... a swoje przycinki zostaw dla
    innych...

    pozdrawiam popoludniowo
    radek

    ps. BTW mam nadzieje ze nie wybralas funduszu dla ktorego pracujesz :-)))

  • 9. Data: 2002-05-14 15:39:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Czy ...
    > ... zdarzylo Ci sie przypomniec sobie o zaleglym rachunku za telefon
    póznym
    > wieczorem?
    > Tak

    [ciach]

    przed chwila otrzymalem taki spam od Onetu ;-(

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-05-15 07:04:40
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]

    > kwocie 500pln, na co mu zaproponowalem by rowet kupil i troche pojezdzil
    > zamiast spamowac grupe, a ten post jest tego dobitnym przykladem.

    Pliz, nie wyganiaj mnie na rower - wyżywam się uprawiając inne sporty - bo
    rowerka nie mam :-(

    > od zawsze mnie denerowowalo jak ktos post'uje z data przyszla i musze
    > ogladac jakis topik przez n-dni ... a w szczegolnosci tak ambitny jak
    "gdzie
    > najmniejsze prowizje"

    Ooo - witaj w klubie ... uwielbiam takie wątki ...

    > zastanawiam sie tylko jaki filtr zalozyc by takich ambitnych news'ow nie
    > czytac.

    Jak wymyślisz cos mądrego - to daj znać

    > kiedys zupelnie inaczej pbb wygladal ... a swoje przycinki zostaw dla
    > innych...

    I vive versa ... Twoje wprawdzie nie dotyczyły mnie ... ale były na tyle
    nieprzyjemne że jakoś nie mogłam pozostać obojetna ....

    > pozdrawiam popoludniowo
    > radek

    a ja porannie
    Kaśka

    > ps. BTW mam nadzieje ze nie wybralas funduszu dla ktorego pracujesz :-)))

    Stosuje zasadę że nie rozmawiam na temat spraw zawodowych na forum publicum.