  • Data: 2003-02-11 11:10:28
    Temat: Re: Regulamin - supermarket funduszy mbanku.
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 12:06:56 +0100, "edamel"
    <a...@p...com.pl> napisał(a*):

    > par.2 regulaminu pkt.5 b brzmi:
    > "Poza przypadkami przewidzianymi w bezwzględnie obowiązujących przepisach
    > prawa, mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane
    > niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem, przekazanego przez mbank do
    > Funduszu zlecenia lub dyspozycji klienta".
    >
    > Czy ktoś to czytał i rozumie prawniczy język i może mi wytłumaczyć dlaczego
    > mbank nie ponosi odpowiedzialności za szkody jeśli źle wykona przekazanie
    > mojego zlecenia do Funduszu?

    Zdanie które przytoczyłeś oznacza, że mBank nie ponosi odpowiedzialności
    za to, jeżeli _Fundusz_ niewłaściwie wykona zlecenie.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")