  • 1. Data: 2005-06-09 09:29:35
    Temat: Realizacja czeków
    Od: "Winnetou" <winnetouu [at] klub.chip.pl>

    Uczestnictwo w projekcie Google Adsense zaczyna przynosić profity. Jedyny
    zgryz polega na tym, że firma przysyła wynagrodzenie w postaci czeków, a
    polskie banki niechętnie je realizują - trzeba czekać średnio od jednego do
    dwóch miesięcy (inkaso) no i zapłacić haracz (średnio 30~35 zł). Z tego co
    zauważyłem, większość banków wymaga także, aby posiadacz czeku miał założone
    konto w banku w którym stara się o realizację czeku. Jest może jakiś sposób
    aby sprawniej (szybciej/taniej) zamieniać czeki na dolary ??.

  • 2. Data: 2005-06-09 23:40:32
    Temat: Re: Realizacja czeków
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Winnetou" <winnetouu [at] klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    Jak tych dolarów sporo, to może się i wycieczka do USA opłaci :-)

  • 3. Data: 2005-06-10 12:53:39
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 6/10/2005 1:40 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Winnetou" <winnetouu [at] klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak tych dolarów sporo, to może się i wycieczka do USA opłaci :-)

    Chyba, żeby je tam podjąć i wpłacić - próba jazdy z większą gotówką
    mogłaby się skończyć w Guantanamo - podobno nie najlepiej żywią i
    odwiedziny nieczęste.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2005-06-10 21:05:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:d8c2gj$g9c$2@korweta.task.gda.pl...

    > Chyba, żeby je tam podjąć i wpłacić - próba jazdy z większą gotówką
    > mogłaby się skończyć w Guantanamo - podobno nie najlepiej żywią i
    > odwiedziny nieczęste.

    Ale za to jakie wrażenia estetyczne?

  • 5. Data: 2005-06-13 11:49:25
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 6/10/2005 11:05 PM, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:d8c2gj$g9c$2@korweta.task.gda.pl...

    > Ale za to jakie wrażenia estetyczne?

    No, to już zabawa dla prawdziwych mężczyzn !! :-)

    Pzdr: Catbert