  • 11. Data: 2002-01-24 16:58:52
    Temat: Re: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Slawomir Staciwa wrote:

    > Ze zleceniem stalym z karty kredytowej tez nie radze próbowac, odbilem sie
    > kiedys od Centertela (Idea) próbujac placic swoja karta za telefon zony.

    A ja w Erze płacę KK za telefon należący do zupełnie obcej firmy.

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-01-24 22:25:51
    Temat: Re: Re: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > ...ale chodzi o polecenie zaplaty :-)

    A To masz zamiar placic "inaczej"........Ahaaaaaa

    Bo jakbys po prostu chcial ZAPLACIC, to zlecenie stale (o zmiennej
    kwocie:-)) ) np.: PKOBP zrobi Ci to bezproblemowo.

  • 13. Data: 2002-01-25 16:20:09
    Temat: Re: Re: Re: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >Bo jakbys po prostu chcial ZAPLACIC, to zlecenie stale (o zmiennej
    >kwocie:-)) ) np.: PKOBP zrobi Ci to bezproblemowo.
    tak? A skad ta kwote wezma? Bo nie od operatora... juz zlecenie
    mialem i wlasnie w tym tyg. zablokowali mi tel. za to ze nie zostalo
    zaplacone... jedni zwalaja na drugich /bank na IDEE i odwrotnie/ wiec
    ja podziekuje za taka "dogodnosc"...
    Wole sam sobie pamietac i miec aktywny nr niz potem sie uzerac :-)

    Pozdrawiam!
    Wojtek

  • 14. Data: 2002-01-25 16:53:54
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "SunWoj" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ja podziekuje za taka "dogodnosc"...
    > Wole sam sobie pamietac i miec aktywny nr niz potem sie uzerac :-)

    pytanie bylo o PZ.
    Sadzisz, ze tu IDEA lepiej zadziala ?

    Korzystam ze zlecenia "stalego" w PKOBP
    i nigdy nie bylo problemów ze STOEN, Aster City i TPSA
    (nawet nie zauwazylem ze nr rachunków docelowych ulegaly zmianie. :-)

    Jedyny problem to to ze ksieguja po "18-tej" i przelewaja nastepnego dnia
    :-(
    BAH

  • 15. Data: 2002-01-25 21:53:01
    Temat: Re: Re: Re: Re: ZALOZE ROR W BANKU ktory....
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >Sadzisz, ze tu IDEA lepiej zadziala ?
    hmm... sam nie wiem...? Przy PZ to oni chyba nie wysylaja fizycznie
    rachunkow do banku /bo tu jest problem :-(/ wiec moze byc lepiej...
    Ale i tak mi sie to nie uda, wiec nadal musze liczyc na siebie :-)
    Ale to strata operatora, bo to on musi drukowac fakturki...

    Pozdrawiam
    Wojtek