    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Date: Sat, 31 Jan 2004 11:47:01 +0100
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> napisał w wiadomości
    news:bveoo2$i49$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Załóżmy, że z bankomatu dziennie jest 300 pobrańpo min 50 PLN ... ale gdy
    > dojdzie do tego kolejnych 100 pobrań po 10 PLN , to jakby nie liczyć,
    > bankomat wypłaca więcej grosza ... Rozumię, że są oszołomy biorące np
    wydruk
    > każdej transakcji, również pobrań po 10 PLN .. to moga być te niechciane
    > koszty .. ale gwarantuję (z doświadczenia to wiem) , że jak biorę 10 PLN ,
    > to nie chce mi się czekać dłużej przy pudle tylko dla głupiego świastka,
    > żeby wiedzieć ile pobrałem i ile mi zostało ...

    Hmmm... Może i jest sens w tym co mówisz... Nie przedstawię Ci jednak
    dokładnych wyliczeń, bo ich po prostu nie znam. Faktem jest, że coraz mniej
    sieci wypłaca 10tki i 20tki.
    Może po prostu bankowi nie opłaca się klient, który wypłaci 10 PLN. Cholera
    wie...

    > Moje konto mam pod pełną
    > kontrolą z internetu , więc wiem co siędzieje , i nie potrzebuję dublować
    > tych informacji dodatkowymi papierami .... Gdzie to trzymać ?

    Kiedyś, za czasów Millennium, zbierałem wszystkie kwitki. Potem zacząłem
    wywalać po dotarciu wyciągu. Teraz slipy wywalam zaraz po zakupie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info