  • Data: 2004-01-31 10:37:09
    Temat: Re: Re: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    wrote in message news:bveoo2$i49$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moje konto mam pod pełną
    > kontrolą z internetu , więc wiem co siędzieje , i nie potrzebuję dublować
    > tych informacji dodatkowymi papierami .... Gdzie to trzymać ?

    Wydruki sie czasem przydaja. Kiedys na pbb byla historia, ze pewiem czlowiek
    przy probie wyplaty w Euronecie dostal komunikat, ze zdarzyla sie "awaria
    podajnika pieniedzy" i ze wyplata nie jest mozliwa. Dostal kwitek na
    potwierdzenie tego. Po powrocie do domu okazalo sie kwota i tak zostala
    zablokowana na jego koncie. Kwitek byl dowodem na to ze nie dostal
    pieniedzy. Dlatego ja zawsze biore kwitek - nawet jak w bankomacie BSK
    wyplacam 20zl.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak