    From: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Minimalna wypłata w bankomatach BZ WBK
    Date: Sat, 31 Jan 2004 00:20:29 +0100

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> napisał w wiadomości
    news:bveoha$hde$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Tfu ... nie napisałem tego co chciałem powiedzieć ...

    Załóżmy, że z bankomatu dziennie jest 300 pobrańpo min 50 PLN ... ale gdy
    dojdzie do tego kolejnych 100 pobrań po 10 PLN , to jakby nie liczyć,
    bankomat wypłaca więcej grosza ... Rozumię, że są oszołomy biorące np wydruk
    każdej transakcji, również pobrań po 10 PLN .. to moga być te niechciane
    koszty .. ale gwarantuję (z doświadczenia to wiem) , że jak biorę 10 PLN ,
    to nie chce mi się czekać dłużej przy pudle tylko dla głupiego świastka,
    żeby wiedzieć ile pobrałem i ile mi zostało ... Moje konto mam pod pełną
    kontrolą z internetu , więc wiem co siędzieje , i nie potrzebuję dublować
    tych informacji dodatkowymi papierami .... Gdzie to trzymać ?

    Pozdrawiam
    SP na L4