  • 11. Data: 2003-09-26 11:45:10
    Temat: Re: Miles&More
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > PeKaO SA to nie jest bank dla ludzi przyzwyczajonych do
    > mBankowej/inteligowej jakosci obslugi :-(

    Byc moze. Jednak inne banki nie oferuja uslug, ktore mnie trzymaja w
    PekaoSA.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 12. Data: 2003-09-26 11:48:21
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Nie jest tanio, ale jak pokazalem wyzej, taniej sie nie da.

    Oczywiscie, ze sie da taniej niz w Pekao. Poza tym nie pokazales nic
    powyzej.

    Pablo

  • 13. Data: 2003-09-26 12:14:27
    Temat: Re: Re: Miles&More; jest - PekaoSA
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Gdzie sie da - podaj przyklad.
    > Pokazalem, jak wygodne sa zlecenia stale w PekaoSA, czego chyba nikt inny
    > juz nie oferuje.

    Da się w mBank, Lukas.

    A na czym polega ta wygoda PekaoSA? Gdzie pokazales?

    Pablo

  • 14. Data: 2003-09-26 12:21:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A jakie to uslugi?

    Zlecenia stale i bankomat stosunkowo blsko domu.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 15. Data: 2003-09-26 12:35:02
    Od: " Maciek" <n...@N...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Chyba ciagle nie rozumiesz. Bez kiwniecia palcem mozesz na rok wyjechac na
    > bezludna wyspe, a wszystkie rachunki beda zaplacone?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    łojej.
    Żal mi Ciebie. Ty naprawdę kochasz ten bank :-).
    Inni też to umią, naprawdę.
    Pzdr.

  • 16. Data: 2003-09-26 12:38:42
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Chyba ciagle nie rozumiesz. Bez kiwniecia palcem mozesz na rok wyjechac
    na
    > bezludna wyspe, a wszystkie rachunki beda zaplacone?

    Wiesz...majac konto w PekaoSA nie ruszylbym sie na bezludna wyspe na rok
    :)))))))))

    Pablo

  • 17. Data: 2003-09-26 12:43:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No bankomatem to Ci dogodzili ;) A zlecen stalych to inne banki nie
    oferuja?

    Nie takie. Ja tylko przegladam w domu faktury. A ile, jakie i kiedy trzeba
    splacic mnie nie interesuje.Nie potrzebuje dostepu do banku, telefonu,
    Internetu. Ot i wsio. Jest taki inny bank?

  • 18. Data: 2003-09-26 12:49:34
    Temat: bylo: Re: Miles&More; jest - PekaoSA
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

  • 19. Data: 2003-09-26 12:52:50
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Z drugiej strony szkoda, bo myslalem, ze moze faktycznie masz dla mnie
    jakas
    > alternatywe.

    Alternatyw jest mnostwo. PekaoSA jest skostnialym przedsiebiorstwem. Sa
    drodzy i oferuja niewiele. Niby duzo kont i kart, a brak KK z prawdziwego
    zdarzenia. Karta M&M jest cholernie droga w utrzymaniu. Generalnie drogo,
    kolejki w oddzialach, kredyty nieciekawe. Uwazam, ze jest ten bank oferuje
    naprawde niewiele. Drogo i nieciekawie. Wezmy BZ WBK - drogo, ale bardzo
    dobra i kompletna oferta.

    Polecam mBank, LukasBank. Ostatnio nawet Rajfaj blysnal ciekawa karta
    kredytowa. A z bankomatami mozna sobie poradzic.

    Alternatyw jest mnostwo. Zapewniam.

    Pablo

  • 20. Data: 2003-09-26 13:02:52
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl19b0$mjt$...@n...news.tpi.pl,
    Maciej Loret <m...@p...pl>:

    > Gdzie sie da - podaj przyklad.
    > Pokazalem, jak wygodne sa zlecenia stale w PekaoSA, czego chyba nikt
    > inny juz nie oferuje.

    Ze znanych mi PKO BP i BZWBK.

    --
    Robert