  • 21. Data: 2003-09-26 13:03:05
    Temat: Re: Re: Miles&More; jest - PekaoSA
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@8...210.125.162,
    Pablo <p...@w...pl>:

    > Da się w mBank, Lukas.

    Absolutnie nie. Mylisz pojecia.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-09-26 13:20:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Da się w mBank, Lukas.

    Jestes pewny?

    > A na czym polega ta wygoda PekaoSA? Gdzie pokazales?

    Cytata z mojego postu:

    Chyba ciagle nie rozumiesz. Bez kiwniecia palcem mozesz na rok wyjechac na
    bezludna wyspe, a wszystkie rachunki beda zaplacone?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2003-09-26 13:43:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wiesz...majac konto w PekaoSA nie ruszylbym sie na bezludna wyspe na rok
    > :)))))))))

    Z drugiej strony szkoda, bo myslalem, ze moze faktycznie masz dla mnie jakas
    alternatywe.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 24. Data: 2003-09-26 13:46:44
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Żal mi Ciebie. Ty naprawdę kochasz ten bank :-).

    Gdzie to wyczytales w moich postach?

    > Inni też to umią, naprawdę.

    "Umia". No,no.....
    Moze jakis dowod?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 25. Data: 2003-09-29 07:02:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ze znanych mi PKO BP i BZWBK.

    Bezplatnie? Mam okolo 10 zlecen stalych, wiec wole wieksza oplate za konto,
    niz placic za kazdy przelew.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 26. Data: 2003-09-29 07:03:42
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Czy kolega ma problemy z czytaniem?
    A moze z odpowiadaniem na pytania?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 27. Data: 2003-09-29 07:34:26
    Temat: Re: Miles&More; jest - PekaoSA
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 29 Sep 2003 08:02:12 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Bezplatnie? Mam okolo 10 zlecen stalych, wiec wole wieksza oplate za konto,
    >niz placic za kazdy przelew.

    no to mBank - jedna złotówka to chyba wciąż mniej niż opłata za konto
    w Pekao SA
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 28. Data: 2003-09-29 09:11:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > no to mBank - jedna złotówka to chyba wciąż mniej niż opłata za konto
    > w Pekao SA

    Nie czytales watku od poczatku. W mBanku musialbym pilnowac kiedy, gdzie i
    ile przelac. W PekaoSA nie musze - jedynie musze sprawdzic comiesieczny
    wyciag.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 29. Data: 2003-09-29 11:01:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 29 Sep 2003 10:11:17 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Nie czytales watku od poczatku. W mBanku musialbym pilnowac kiedy, gdzie i
    > ile przelac. W PekaoSA nie musze - jedynie musze sprawdzic comiesieczny
    > wyciag.

    Chyba nie slyszałeś o Poleceniu Zapłaty, albo co... bo ten 1zł to właśnie
    opłata za korzystanie z tej usługi.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 30. Data: 2003-09-29 13:13:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Chyba nie slyszałeś o Poleceniu Zapłaty, albo co... bo ten 1zł to właśnie
    > opłata za korzystanie z tej usługi.

    Chyba slyszalem, ale nie widze zadnej jego przewagi nad zleceniami stalymi.
    Poza tym wytlumacz zakladowi energetycznymi czy gazowniczemu, ze chcesz
    placic poprzez PZ.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret