  • 11. Data: 2002-11-14 08:49:53
    Temat: Re: MULTIBANK - odmowa :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Hmmmm :) poproś ich

    Pytam sie kurna przy kazdej okazji, skladalem wniosek via Pl@neta i jedna
    wielka porazka :(

  • 12. Data: 2002-11-14 08:52:34
    Od: s...@o...pl

    > > Hmmmm :) poproś ich
    >
    > Pytam sie kurna przy kazdej okazji, skladalem wniosek via Pl@neta i jedna
    > wielka porazka :(

    :) wiem o coś o tym :)

  • 13. Data: 2002-11-14 08:56:15
    Temat: Re: Re: MULTIBANK - odmowa :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 14, 2002 at 09:52:34AM +0100, s...@o...pl wrote:

    >> Pytam sie kurna przy kazdej okazji, skladalem wniosek via Pl@neta i jedna
    >> wielka porazka :(

    ::) wiem o coś o tym :)

    Chlopaki, jeden wielki PLONK. Wezcie sie umowcie w jakiejs knajpie,
    albo pojdzie razem pod te sciane placzu ;-) i wyzalcie sie tam. Dajcie
    se tutaj siana.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-11-14 09:01:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > :) wiem o coś o tym :)

    o moim pytaniu ;) czy o swoim Goldzie? ;)
    Zreszta - teraz i tak kase przenioslem do Multi (i czekam z niecierpliwoscia
    na konimec obligacji ;) wiec nawet nie mam z czym isc do nich (ech a kiedys
    taka ladna historie mialem)

  • 15. Data: 2002-11-14 16:18:00
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >No niestety odmówili mi ze względu na niską zdolność kredytową - i pomyśleć
    >że
    >byłem skłonny zamienić mojego Fortisowskiego Golda na ich zwykłego classica -
    >
    >nie chcą to nie.

    Kurde, jak to możliwe? Może mi ktoś wyjaśnić skąd taka różnica: jeden bank
    daje facetowi KK Gold, a drugi nie chce dać Classic? Nic z tego nie
    rozumiem... Rozumiałbym, gdyby jedni dawali np. złotą, a drudzy tylko zwykłą.
    Ale nie, tu jest przecież jakieś nieporozumienie: albo facet jest aż tak
    wiarygodny, że dostaje golda, albo jest aż tak niewiarygodny, że dostaje...
    kopa. Ktoś się myli, tylko kto? Multi czy Fortis?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2002-11-15 08:39:15
    Od: s...@o...pl

    Ktoś się myli, tylko kto? Multi czy Fortis?

    Hmmmm - według mnie ważne kto zarabia i chce zarabiać - a robi to Fortis :)
    Szkoda tylko że nie mają karty kredytowej albo charge rozliczanego co 2
    miesiące...

  • 17. Data: 2002-11-15 08:53:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 14 Nov 2002 07:49:56 +0100, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Sam jestem ciekaw, jak to jest? Chyba Multilinia ma rację, nie?
    >Przekształcenie typu rachunku nie powinno się raczej wiązać ze zmianą numeru
    >ani koniecznością wymiany kart?

    Przy przeksztalceniu mozna zachowac numer (ale taka mozliwosc jest
    stosunkowo od niedawna).
    Kart debetowych zachowac nie mozna, musza byc nowe i niestety bedzie
    ponownie oplata w wypakdu kart z oplata roczna.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 18. Data: 2002-11-15 10:21:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    Fortis :)
    > Szkoda tylko że nie mają karty kredytowej albo charge rozliczanego

    hihih - no to pros o Amexa :)