  • 1. Data: 2002-11-24 09:00:38
    Temat: Jakie KK oprócz ten z mubanku daja mozliwosc ustalenia dnia splaty ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Jak w topicu ?
    Najlepiej jakies Classic'ki, bo na Golda mnie nie stac :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-11-24 11:11:15
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message

    > Najlepiej jakies Classic'ki, bo na Golda mnie nie stac :(.

    chyba wiekszosc dostepnych na rynku (niestety nie w dowolnym dniu, lecz w
    ograniczonym zakresie wybierasz miedzy ustalonymi interwalami czasowymi)

    na pewno Citi, Raiffeisen

    -adrian

  • 3. Data: 2002-11-24 13:01:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Nov 24, 2002 at 12:11:15PM +0100, AK wrote:

    >chyba wiekszosc dostepnych na rynku (niestety nie w dowolnym dniu, lecz w
    >ograniczonym zakresie wybierasz miedzy ustalonymi interwalami czasowymi)
    >
    >na pewno Citi, Raiffeisen

    o raifim nie slyszalem, a z citi tez sa jakies delikatne czary (bo
    chyba nie moze byc zamkniecie wczesniej niz 17 - Krzysiek kiedys pisal).

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-11-24 13:23:00
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci
    > Jak w topicu ?
    > Najlepiej jakies Classic'ki, bo na Golda mnie nie stac :(.

    VC Lukas Banku - chyba za 10zl mozna sobie zmienic sobie dzien rozliczenia
    transakcji, a co z tego wynika, ostatni dzien platnosci zadluzenia.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-11-24 14:16:37
    Od: "P.D." <p...@o...pl>

    Użytkownik Wojtek Piecek w wiadomości do grup dyskusyjnych...

    > o raifim nie slyszalem,

    W RB mozna wybrac dzien drukowania wyciagow (6, 12, 18, 24 i ostatni dzien
    miesiaca), czyli posrednio dzien splaty (+21 dni). Z tego co pamietam opcje
    zaznacza sie na wniosku o karte.

    P.D.

  • 6. Data: 2002-11-24 14:49:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > o raifim nie slyszalem, a z citi tez sa jakies delikatne czary (bo
    > chyba nie moze byc zamkniecie wczesniej niz 17 - Krzysiek kiedys pisal).

    13 najwczesniej - podejrzewam tu jakis spisek ;-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-11-24 15:24:54
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message
    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    >
    > 13 najwczesniej - podejrzewam tu jakis spisek ;-)

    czyzby systemowy spisek? ;)

    -adrian

  • 8. Data: 2002-11-24 16:56:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Nov 24, 2002 at 03:49:04PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    >13 najwczesniej - podejrzewam tu jakis spisek ;-)

    I nie musi byc piatek? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-11-25 08:25:26
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >VC Lukas Banku - chyba za 10zl mozna sobie zmienic sobie dzien rozliczenia
    >transakcji, a co z tego wynika, ostatni dzien platnosci zadluzenia.

    Przy VC Lukasa data zakończenia okresu rozliczeniowego jest zależna od daty
    podpisania umowy, a przynajmniej tak było kiedyś. W razie czego sprawdzę
    dokładnie, ale z tego co pamiętam umowę podpisywałem 29'tego, a okres
    rozliczeniowy kończy się 28'ego. O ile procedura się nie zmieniła, za
    pierwszym razem free możesz sobie wybrać dzień zakończenia okresu
    rozliczeniowego :^)

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2002-11-25 12:13:32
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]

    O ile procedura się nie zmieniła, za
    > pierwszym razem free możesz sobie wybrać dzień zakończenia okresu

    Można zmienić datę generacji wyciągu, czyli ustalić inny okres rozliczeniowy i
    dzień spłaty(10zł).Najszybciej po pierwszym okresie rozliczeniowym.

    cześć