  • 1. Data: 2002-11-24 10:18:29
    Temat: ec/mc shell i wymagania
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    hi,

    czy jak zaloze eurokonto www i przedstawie historie z multi z wplywami 1300
    miesiecznie (z tytulu wynagrodzenia), to wydadza mi te karte?

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-11-24 10:39:19
    Temat: Re: ec/mc shell i wymagania
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > hi,
    >
    > czy jak zaloze eurokonto www i przedstawie historie z multi z wplywami
    1300
    > miesiecznie (z tytulu wynagrodzenia), to wydadza mi te karte?

    Nie za duże szanse. Sama historia może nie wystarczyć - postaraj się o
    zaświadczenie o dochodach. To chyba nie jest wielki kłopot? A wtedy będziesz
    miał ponad 2100 brutto, więc prawie pewne, że dadzą.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 3. Data: 2002-11-24 15:17:22
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >hi,
    >
    >czy jak zaloze eurokonto www i przedstawie historie z multi z wplywami 1300
    >miesiecznie (z tytulu wynagrodzenia), to wydadza mi te karte?

    A dlaczego akurat zależy Ci na karcie Shella? Tak tylko pytam, bo nic nie wiem
    o korzyściach z nią związanych...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-11-24 15:56:18
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego akurat zależy Ci na karcie Shella? Tak tylko pytam, bo nic nie
    wiem
    > o korzyściach z nią związanych...

    taki maly snobizm - blisko z shellem jestem zwiazany ;)

    p.

  • 5. Data: 2002-11-25 10:11:43
    Temat: Odp: ec/mc shell i wymagania
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik alexy <a...@w...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

    > A dlaczego akurat zależy Ci na karcie Shella? Tak tylko pytam,
    bo nic nie wiem o korzyściach z nią związanych...

    Bulba już udzielił odpowiedzi na to pytanie, ale może ja wtrące
    swoje "3 grosze" :-)

    Jest to jedyna chargowa karta EC/MC wydawana przez
    Pekao SA, gdzie jest 0% prowizji od transakcji bezgotówkowych.
    Wada - trochę droga - coś koło 95 PLN...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2002-11-26 22:34:45
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Jest to jedyna chargowa karta EC/MC wydawana przez
    > Pekao SA, gdzie jest 0% prowizji od transakcji bezgotówkowych.
    > Wada - trochę droga - coś koło 95 PLN...

    Przez jakiś czas dawali ją za darmo...
    Skończyło się??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"