  • Data: 2003-11-27 14:53:33
    Temat: Re: Re: Jaki kredyt hipoteczny?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba mnie z kimś pomyliłeś, nigdy nie zaglądałem na forum mbanku, choć
    korzystam z ich produktów i >jestem całkiem zadowolony.

    A to przepraszam. Pojawiał się tam "Tomek", który wbrew wszelkim faktom
    uwidocznionym w toip przekonywał w kilku założonych przez siebie wątkach o
    wyższości Nordei nad mbankiem ;-))) co do kredytu hipotecznego w nordei, to
    sprawdź, czy te %, to nie są "promocyjne" (na 1 rok np.). Kredyt spłaca się
    trochę dłużej, więc dalej nie musi to wyglądac tak rewelacyjnie. O kredytach
    hipotecznych sporo już było na grupie-możesz poczytac w archiwum.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn