  • 1. Data: 2003-11-27 14:17:19
    Temat: Jaki kredyt hipoteczny?
    Od: Tomek <d...@o...pl>

    Przymierzam się do zaciągnięcia kredytu hipotecznego, który Bank polecacie i
    dlaczego?
    Co sądzicie o Nordea, ich oferta wygląda całkiem atrakcyjnie?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-27 14:17:32
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przymierzam się do zaciągnięcia kredytu hipotecznego, który Bank polecacie
    i dlaczego?
    > Co sądzicie o Nordea, ich oferta wygląda całkiem atrakcyjnie?

    I co Tomku? Na forum mbanku nie wyszło, to przyszedłeś chwalic Nordeę na pbb
    ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-27 14:50:26
    Temat: Re: Re: Jaki kredyt hipoteczny?
    Od: Tomek <d...@o...pl>

    > Użytkownik \"Tomek\" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > i dlaczego?
    > I co Tomku? Na forum mbanku nie wyszło, to przyszedłeś chwalic Nordeę na pbb
    > ;-))) ?

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś, nigdy nie zaglądałem na forum mbanku, choć korzystam z
    ich produktów i jestem całkiem zadowolony.
    A jeśli chodzi o Nordeę to widziałem bilbord, że mają kredyt od 5,49% w PLN na
    pierwszy rok, dowiadywałem się co potem i wygląda to też całkiem nieźle, ale nie
    znam więcej szczegółów - dopiero będę sprawdzał.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2003-11-27 14:53:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Chyba mnie z kimś pomyliłeś, nigdy nie zaglądałem na forum mbanku, choć
    korzystam z ich produktów i >jestem całkiem zadowolony.

    A to przepraszam. Pojawiał się tam "Tomek", który wbrew wszelkim faktom
    uwidocznionym w toip przekonywał w kilku założonych przez siebie wątkach o
    wyższości Nordei nad mbankiem ;-))) co do kredytu hipotecznego w nordei, to
    sprawdź, czy te %, to nie są "promocyjne" (na 1 rok np.). Kredyt spłaca się
    trochę dłużej, więc dalej nie musi to wyglądac tak rewelacyjnie. O kredytach
    hipotecznych sporo już było na grupie-możesz poczytac w archiwum.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-27 15:56:28
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Tomek" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    PLN na pierwszy rok, dowiadywałem się co potem i wygląda to też całkiem
    nieźle, ale nie znam więcej szczegółów - dopiero będę sprawdzał.

    Znam to - zapomnij.
    Umowisz sie a potem sie okazuje ze najwazniejsze w tej ofercie jest magiczne
    slowko "OD" ... :-)
    WIBOR stoi aktualnie gdzies na 5,7 wiec w cuda nie wierze.
    Jesli zamierzasz wczesniej splacic to wazniejsze iMHO sa warunki (brak
    prowizji od wczesniejszej splaty kapitalu i takie tam)

  • 6. Data: 2003-11-27 19:36:07
    Od: "Robert Wicik" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przymierzam się do zaciągnięcia kredytu hipotecznego, który Bank polecacie
    i dlaczego?

    Tylko i wyłącznie PKO BP, Własny kąt - dwa razy korzystałem bez problemów
    :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-11-27 22:07:41
    Od: "Ola" <a...@p...onet.pl>

    Ja tam biorę z MultiBanku - pełny dostęp przez internet, darmowe
    przewalutowania i brak opłat za wcześniejszą spłatę - jutro składam
    wniosek..
    Pozdrawiam,
    Ola