  • Data: 2003-11-27 14:50:26
    Temat: Re: Re: Jaki kredyt hipoteczny?
    Od: Tomek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik \"Tomek\" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > i dlaczego?
    > I co Tomku? Na forum mbanku nie wyszło, to przyszedłeś chwalic Nordeę na pbb
    > ;-))) ?

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś, nigdy nie zaglądałem na forum mbanku, choć korzystam z
    ich produktów i jestem całkiem zadowolony.
    A jeśli chodzi o Nordeę to widziałem bilbord, że mają kredyt od 5,49% w PLN na
    pierwszy rok, dowiadywałem się co potem i wygląda to też całkiem nieźle, ale nie
    znam więcej szczegółów - dopiero będę sprawdzał.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>