  • 31. Data: 2002-12-11 07:17:58
    Temat: Re: Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 11, 2002 at 12:05:11AM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    >Watpie, by karta Millennium powodowala wyswietlenie takiego napisu :-)

    No fakt, wycofuje sie ;-)

    >Zreszta nie miala powodu, w koncu wklepana suma byla juz wczesniej
    >pomniejszona.

    A, jesli to nie byly integrowane posy to fakt.

    >To byly raczej male sklepy z niezbyt masowo kupowanym towarem,
    >a sprzedawcy, jesli nie byli wlascicielami, byli z nimi zwiazani
    >bardziej niz tylko poprzez umowe o prace (nie wiem jakie mozliwosci
    >negocjacji cen maja pracownicy Galerii Mokotow, ale na pewno zasadniczo
    >mniejsze niz tamci sprzedawcy).

    OK, nie wiem ktore to sklepy, to bylo raczej gdybanie.

    >Dlaczego? Malo ludzi ma odpowiednie karty?
    >Wez pod uwage, ze nawet 1 lub 2 zakupy dawalyby przyzwoity zysk.

    Dobra, inaczej - oceniam to na tej podstawie ze ja bym tak nie
    umial. Inna sprawa ze ja rowniez nie spamuje po 50zl z inteligo ...

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-12-11 07:25:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:20021211071734.GC11579@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > No fakt, wycofuje sie ;-)

    W nowej serii promocji BZWBK "plac mniej" równiez zaznaczaja, ze zamiar
    placenia karta BZWBK nalezy zglosic _przed_ placeniem, czyli wklepuja
    mniejsza sume.

    --
    Robert

  • 33. Data: 2002-12-11 22:11:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > W nowej serii promocji BZWBK "plac mniej" równiez zaznaczaja, ze zamiar
    > placenia karta BZWBK nalezy zglosic _przed_ placeniem, czyli wklepuja
    > mniejsza sume.

    Mysle, ze zasada jest wszedzie taka sama, problem tylko w tym, ze nie
    jestem pewien jak to dziala (pomijajac fakt, ze w znanych mi przypadkach
    obnizka pochodzila ze zmniejszenia marzy sprzedawcy).

    Moze sklep jest reklamowany przez bank w zwiazku z ta akcja, czy co?
    Albo dostaja jakas preferencyjna usluge?
    Eee tam, pewnie dziala to dokladnie tak samo jak "bony znizkowe"
    w ksiazce telefonicznej itp - wyjsciowa cena jest dla tych, ktorzy
    nie wiedza ze moze byc nizsza i po klopocie (w koncu lepiej wziac
    mniej od tego, ktory wie i wiecej od tego, ktory nie wie, niz tylko
    wiecej od tego, ktory nie wie, albo mniej od obu).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator