eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów › Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    Date: 11 Dec 2002 23:11:07 +0100

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > W nowej serii promocji BZWBK "plac mniej" równiez zaznaczaja, ze zamiar
    > placenia karta BZWBK nalezy zglosic _przed_ placeniem, czyli wklepuja
    > mniejsza sume.

    Mysle, ze zasada jest wszedzie taka sama, problem tylko w tym, ze nie
    jestem pewien jak to dziala (pomijajac fakt, ze w znanych mi przypadkach
    obnizka pochodzila ze zmniejszenia marzy sprzedawcy).

    Moze sklep jest reklamowany przez bank w zwiazku z ta akcja, czy co?
    Albo dostaja jakas preferencyjna usluge?
    Eee tam, pewnie dziala to dokladnie tak samo jak "bony znizkowe"
    w ksiazce telefonicznej itp - wyjsciowa cena jest dla tych, ktorzy
    nie wiedza ze moze byc nizsza i po klopocie (w koncu lepiej wziac
    mniej od tego, ktory wie i wiecej od tego, ktory nie wie, niz tylko
    wiecej od tego, ktory nie wie, albo mniej od obu).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator