  • 1. Data: 2002-12-06 07:11:27
    Temat: pomóżcie
    Od: "fidolinka" <f...@p...fm>

    Mam trochę kasy i chciałabym wpłacić do banku tylko niewiem którego...może
    jakas lokata?...

  • 2. Data: 2002-12-06 07:42:37
    Temat: Re: pomóżcie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "fidolinka" <f...@p...fm> wrote in message
    > Mam trochę kasy i chciałabym wpłacić do banku tylko niewiem którego...może
    > jakas lokata?...

    mBank lub fundusz obligacji (na przykład SEB2)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-06 08:26:01
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > mBank lub fundusz obligacji (na przykład SEB2)

    a dlaczego akurat ten ? jeden z najgorszych ?
    swoja droga seb ma ciekawa reklame - "jestesmy najlepsi" i na ulotce wyniki
    3 innych - gorszych od niego (chyba jedynych trzech, ktore byly od seba
    gorsze)
    :-)

  • 4. Data: 2002-12-06 12:33:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "krab" <_...@h...pl___> wrote in message
    > a dlaczego akurat ten ? jeden z najgorszych ?

    hmmm... nie analizowałem dawno wyników :)
    jakieś pół roku temu wypłaciłem większość oszczędności i miał się całkiem
    nieźle

    poza tym nie pobiera opłat przy zakupie i sprzedaży

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-07 21:40:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    06 Dec 02 08:11, fidolinka pisal do All:

    f> Mam trochę kasy i chciałabym wpłacić do banku tylko niewiem
    f> którego...może jakas lokata?...

    Jak lokata, to SKOK

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 6. Data: 2002-12-09 21:30:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Mariusz Mroczkowski" <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>
    wrote in message news:1039300870@p19.f127.n480.z2.ftn...
    > Jak lokata, to SKOK

    :))) tia ....
    a później sądy, ustalanie miejsca pobytu dłużnika, komornik, sprzedaż długów
    firmie windykacyjnej ....

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2002-12-10 22:59:02
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    09 Dec 02 22:30, plusz pisal do All:

    p> a później sądy, ustalanie miejsca pobytu dłużnika, komornik, sprzedaż
    p> długów firmie windykacyjnej ....

    radzę zapoznać się z rzeczywistością - także prawną - w tym wzgledzie, (przed
    zabieraniem głosu).

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-