  • 1. Data: 2002-12-06 01:20:39
    Temat: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    Prawdę mówiąc to po raz pierwszy spotkało mnie dzisiaj coś takiego w życiu!
    Citibank zadzwonił do mnie i powiedział że lokatę, którą mam do tej pory
    mogę zamienić na lokatę promocyjną o wyższym oprocentowaniu! Wierzycie w to?
    Po raz pierwszy bank zadzwonił do mnie i powiedział mi o czymś co może mi
    się opłacać! Sprawdziłem jak mogłem. Wygląda że na to, że jednak mówili
    prawdę.
    Zamiast jakichśtam 4% z groszami, które miałem do tej pory, mogę dostać 6%,
    czyli prawie tyle co w mBanku.

    Zrobili to pewnie dlatego że przez moje konto w Citi przechodzi cała moja
    kasa z wypłąt,
    która w dwa dni potem leci do mBanku.

    Coś takiego - nagle zaczęło im zależeć na tym żebym trzymał u nich
    pieniądze...

    I co wy na to citi-narzekacze?

    W citibąku mam:
    konto citi-one i lokatę na odpowiednią kwotę - wtedy konto jest za friko
    (odpowiednie średnie saldo na koncie)
    i wszystkie przelewy i dostęp do internetu też i nawet papierowe
    potwierdzenia przelewów do domu przysyłają
    za darmo!

    nie mam ich kredy-karty bo za droga - tylko co pół roku odbieram od nich
    telefony z propozycjami (przyznam że dość prymitywnymi) zakupienia tej karty
    i muszę raz na pół roku odmawiać. Ale to nie jest trudne.

  • 2. Data: 2002-12-06 08:56:46
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Użytkownik "miecz" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:asou2l$5f3$1@foka.acn.pl...
    > Zamiast jakichśtam 4% z groszami, które miałem do tej pory, mogę dostać
    6%,
    > czyli prawie tyle co w mBanku.

    No, to jeszcze trochę do mBanku, gdzie na eMaxie jest 6,40% .

    > W citibąku mam:
    > konto citi-one i lokatę na odpowiednią kwotę - wtedy konto jest za friko

    Emax w mBanku też jest za free, podobnie jak ekonto Pro w Lukasie (przy
    średnim saldzie miesięcznym 5.000 zł)

    > nie mam ich kredy-karty bo za droga

    a w Lukasie prze ekoncie Pro jest za free

    W czym zatem jest Citi lepszy???

  • 3. Data: 2002-12-06 11:07:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Figaro napisał(a):

    > a w Lukasie prze ekoncie Pro jest za free
    tylko wydanie pierwszej karty, w nastepnym roku juz kasuja
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-12-06 12:40:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    miecz <h...@p...onet.pl> wrote:

    > nie mam ich kredy-karty bo za droga - tylko co pół roku odbieram od nich
    > telefony z propozycjami (przyznam że dość prymitywnymi) zakupienia tej karty
    > i muszę raz na pół roku odmawiać. Ale to nie jest trudne.

    Droaga? Polemizowałbym.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-12-06 12:52:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 06, 2002 at 12:40:09PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    >Droaga? Polemizowałbym.

    A polemizuj - nie jest droga?

    Nikt (przynajmniej ja) nie twierdzi ze taka oplata nie jest warta
    zabezpieczen przez nia oferowanych, ale stwierdzenie tyczy sie jej
    _ceny_.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-12-06 16:36:29
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

> [...]
    > (odpowiednie średnie saldo na koncie)
    > i wszystkie przelewy i dostęp do internetu też i nawet papierowe
    > potwierdzenia przelewów do domu przysyłają

    Zapomniałeś dodać że konto jest za darmo tylko wtedy gdy średnie miesięczne
    saldo przekracza 15kzł
    Mam u nich takie samo konto. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do
    profesjonalizmu ale - rok temu założyłem u nich antybelkową lokatę
    rentierską. Przed założeniem lokaty oprocentowanie było przyzwoite, ale
    później - lepiej nie mówić. Citi wykorzystując fakt iż likwidacja konta
    wiązałaby się z zapłaceniem podatku,było chyba rekordzistą w obniżaniu
    oprocentowania. Było ono dużo niższe niż zwykłych lokat terminowych. Uważam
    że jest to nieuczciwe w stosunku do klienta i dlatego w tej chwili jestem w
    trakcie likwidacji konta u nich. Niezależnie od tego co będą obiecywać, moją
    forsą obracać nie będą.
    Pozdr.
    Gall

  • 7. Data: 2002-12-06 22:28:03
    Od: "jawass" <j...@w...pl>

    > I co wy na to citi-narzekacze?

    Citi jest O.K. gdy wszystko idzie gładko. Poczekaj aż coś się z jakimś Twoim
    produktem u nich pochrzani ....

    pzdrw

  • 8. Data: 2002-12-07 20:02:02
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Droaga? Polemizowałbym.

    Na czym właściwie polega wysoka cena karty? Chyba nie chodzi Wam o opłaty
    związane z wydaniem karty, bo to są przecież grosze.

    O co w tym chodzi?

    Kal

  • 9. Data: 2002-12-08 10:18:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > A polemizuj - nie jest droga?

    > Nikt (przynajmniej ja) nie twierdzi ze taka oplata nie jest warta
    > zabezpieczen przez nia oferowanych, ale stwierdzenie tyczy sie jej
    > _ceny_.

    W porównaniu z DC na przykład? Ti jest tania :-)

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2002-12-08 10:22:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kal <k...@3...net> wrote:

    > Na czym właściwie polega wysoka cena karty? Chyba nie chodzi Wam o opłaty
    > związane z wydaniem karty, bo to są przecież grosze.

    O to. Koszt uzywtkowania Citkowej Silverki to:
    1. Opłata roczna 75zł
    2. Pakiet bezpieczeństwa (obowiązkowy): 12*6.5zł=78zł

    Razem 153 złote.

    > O co w tym chodzi?

    O te groszowe sto pięćdziesiąt złotych. Może mi dasz trochę tych groszy?

    --