  • 1. Data: 2002-12-05 22:32:15
    Temat: Tajemnicze Inteligo. POMOCY!
    Od: "Olej" <o...@a...waw.pl>

    Musze stworzyc stworzyc prezentacje i prace w ktorej mam porownac oferte i
    sposob
    reklamowania sie mBanku i Inteligo,. O ile z mBankiem nie ma problemu o tyle
    Inteligo wydaje sei byc bardzo tajemnicze. nie moge znalezc o nim zadnych
    raportow, informacji dla prasy, historji firmy - po prostu niczego!!
    Ktos wie moze skad cos takiego uzyskac?

    P.S.
    Na stronie Inteligo powinno byc napisane "nie probuj sie o nas niczego
    dowiedziec - po prostu powierz nam swoja kase"

    --
    Olej
    GG 1706834

    --
    Olej
    GG 1706834

  • 2. Data: 2002-12-05 22:41:11
    Temat: Re: Tajemnicze Inteligo. POMOCY!
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asok5f$of$1@foka.acn.pl, Olej wrote:

    > o tyle Inteligo wydaje sei byc bardzo tajemnicze. nie moge znalezc o
    > nim zadnych raportow, informacji dla prasy, historji firmy - po
    > prostu niczego!!

    A wiesz, co to aptonim?
    Zacznij zatem od zmiany nicka.

    BP,NMSP

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-05 23:07:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    zadnych
    > raportow, informacji dla prasy, historji firmy - po prostu niczego!!

    Slabo kolego szukasz.
    Polecam Brief ,szczegolnie numer z listopada 2001 (ten sam artykul byl
    tez w Marketing w praktyce :), www.mediarun.pl. www.signs.pl, Gazeta
    Bankowa, Media i Marketing i inne pisemka branzowe.
    Zapewniam Cie, jest co najmniej tyle co o mBanku, jesli nie wiecej..
    Tylko trzeba chciec szukac!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 4. Data: 2002-12-05 23:48:31
    Od: "Olej" <o...@a...waw.pl>

> [...]
    > Bankowa, Media i Marketing i inne pisemka branzowe.
    > Zapewniam Cie, jest co najmniej tyle co o mBanku, jesli nie wiecej..

    dziekuje. bardzo przydatne serwisy. Niestety do tego polecanego artykulu w
    Brief nie moge sei dostac ("brak dostepu do strony") wiec chyba bede musial
    polowac na wersje papierowa.... :)

  • 5. Data: 2002-12-06 00:08:11
    Od: "Olej" <o...@a...waw.pl>

    jeszcze raz dziekuje za pomoc. jako ze musze przygotowac tez prezentacje na
    ten temat potrzebuje jakichs materialow audiowizualnych
    poszukuje strony w stylu
    http://mbank.com.pl/wiecej/reklama.html
    (bannery, wszystkie popupy itp.) mialem nadzieje ze Inteligo tez cos takiego
    ma.
    Za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny
    Pozdrawiam
    Olej

  • 6. Data: 2002-12-06 00:48:42
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > poszukuje strony w stylu
    > http://mbank.com.pl/wiecej/reklama.html
    > (bannery, wszystkie popupy itp.) mialem nadzieje ze Inteligo tez cos
    > takiego ma.

    Nie. Inteligo jest nowoczesna firma, wiec wszelkie materialy reklamowe sa scisle
    tajne

    :-)

    M.

  • 7. Data: 2002-12-06 06:37:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie. Inteligo jest nowoczesna firma, wiec wszelkie materialy
    reklamowe sa scisle tajne

    ;)

    Na plycie tej co dostaje sie pakiet startowy cos jest. Pozniej tez
    mieli plyte z muzyka. Nastepnie w PlusGSM tam jest prezentacja
    systemu.
    No i prezentacje na przerozne konferencje - pisz do nich moze ci cos
    przysla.

    Zawsze pozostaje www.google.com.pl - mozna duuzo znalezc :)

    Zobacz np[. www.studiokurczak.com.pl