  • Data: 2023-03-22 10:03:57
    Temat: Re: Re:BK2% a wpływ na rynek nieruchomości?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Zainteresowaniem", ale uzysk wśród zainteresowanych będzie nikły?

    dlaczego? jak widzę, że klient się nie nadaje to dostanie "negata" zanim
    złoży wniosek ;-)

    pyta wielu, a niestety część nieruchomość już ma/miała albo dostała lub
    kupiła nawet udział i teraz się czują oszukani

    > Nono, a już stresowałem się apokalipsą.
    > "Bez limitu wniosków" - fajne ;>
    > Niech przychodzą, niech wnioskują, wybory na jesieni dopiero, no chyba że póku co
    to obiecanki-cacanki, a ruszyć ma dopiero po wyborach.

    > To jakie są warunki dostania tego PRLu?

    https://robertsierant.pl/2023/03/03/bezpieczny-kredy
    t-2-program-na-ktory-czeka-wielu/

    --