  • 1. Data: 2023-03-21 09:18:56
    Temat: BK2% a wpływ na rynek nieruchomości?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    cześć

    jaka jest Wasza opinia?

    czy wejście w życie programu Pierwsze mieszkanie a w szczególności
    "Bezpieczny kredyt 2%" (BK2%) będzie miał wpływ na rynek nieruchomości?

    A. bez znaczenia i bez wpływu, ceny się nie zmienią,
    B. ceny nieruchomości spadną, bo już przecież jest drogo
    C. ceny wzrosną, bo pojawi się dodatkowy, skumulowany popyt na nieruchomości

    A, B czy C
    z komentarzem dlaczego lub nie

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2023-03-21 22:51:15
    Temat: Re: Re:BK2% a wpływ na rynek nieruchomości?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 10:08, Eneuel pisze:

    > Bezpośrednio nikły -- z uwagi na małą liczbę takich kredytów...

    80% (jak nie więcej) zainteresowanych kredytem od razu pyta o ten program

    a jak się okazuje, że (wg projektu) nie łapią się to zwykle "to
    oszustwo" itp...

    będzie się cieszył dużym zainteresowaniem, zwłaszcza że w 2023 r. nie ma
    być limitu wniosków

  • 3. Data: 2023-03-22 09:55:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 marca 2023 o 22:51:20 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    > oszustwo" itp...
    >
    > będzie się cieszył dużym zainteresowaniem, zwłaszcza że w 2023 r. nie ma

    "Zainteresowaniem", ale uzysk wśród zainteresowanych będzie nikły?
    Nono, a już stresowałem się apokalipsą.
    "Bez limitu wniosków" - fajne ;>
    Niech przychodzą, niech wnioskują, wybory na jesieni dopiero, no chyba że póku co to
    obiecanki-cacanki, a ruszyć ma dopiero po wyborach.

    To jakie są warunki dostania tego PRLu?

  • 4. Data: 2023-03-22 10:03:57
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > "Zainteresowaniem", ale uzysk wśród zainteresowanych będzie nikły?

    dlaczego? jak widzę, że klient się nie nadaje to dostanie "negata" zanim
    złoży wniosek ;-)

    pyta wielu, a niestety część nieruchomość już ma/miała albo dostała lub
    kupiła nawet udział i teraz się czują oszukani

    https://robertsierant.pl/2023/03/03/bezpieczny-kredy
    t-2-program-na-ktory-czeka-wielu/

  • 5. Data: 2023-03-22 12:32:58
    Temat: Re: BK2% a wpływ na rynek nieruchomości?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Mar 2023 09:18:56 +0100, Robert_DF wrote:
> [...]
    > B. ceny nieruchomości spadną, bo już przecież jest drogo
    > C. ceny wzrosną, bo pojawi się dodatkowy, skumulowany popyt na nieruchomości

    Jak ruszy akcja kredytowa i ruszy sprzedaż, to nie spadną.

    Chyba, ze wcale nie ruszy, bo:
    a) rzad nie ma pieniędzy na doplaty
    b) młodych nawet na taki dobry kredyt nadal nie stac.
    tzn na jakis "mikroapartament" moze ich stac ..

    A jak nie ruszy, to nie wiadomo czy spadną, bo koszty są i developer
    doplacac nie bedzie.

    J.

  • 6. Data: 2023-03-22 19:01:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 mar 2023 o 22:51, Robert_DF pisze:

    > 80% (jak nie więcej) zainteresowanych kredytem od razu pyta o ten program

    Też pytam!!! Interesuje mnie każda pomoc Państwa
    w pokonywaniu mojej bezdomności...
    [a że dwa mieszkania mam -- co komu do tego?!]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 7. Data: 2023-03-22 19:05:37
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 mar 2023 o 12:32, J.F pisze:

    > Jak ruszy akcja kredytowa i ruszy sprzedaż, to nie spadną.

    Jest jeszcze wtórny rynek...

  • 8. Data: 2023-03-22 21:31:54
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 12:32, J.F pisze:

> [...]
    > tzn na jakis "mikroapartament" moze ich stac ..
    >
    > A jak nie ruszy, to nie wiadomo czy spadną, bo koszty są i developer

    kasa na dopłaty jest i w 2023 r. bez limitu więc zapnijcie pasy, bo
    będzie się działo

    mikroapartament to nie lokal mieszkalny więc żadnej dopłaty na to nie
    dostaniesz

    poza tym mamy już pierwsze zmiany w projekcie ustawy, szczegóły w
    zaktualizowanym tekście:

    https://robertsierant.pl/2023/03/22/bezpieczny-kredy
    t-2-program-na-ktory-czeka-wielu/

    a jak ktoś się nie brzydzi to można i na FB (oczekujących na BK2%) powkurzać

    https://www.facebook.com/groups/483209757196202

  • 9. Data: 2023-03-22 22:40:59
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Jest jeszcze wtórny rynek...

    i tutaj również kredyt z dopłatą będzie dostępny...

  • 10. Data: 2023-03-24 09:03:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żadnego.

    -----