  • 1. Data: 2002-04-02 07:28:23
    Temat: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Nie wiem kim sa sznowni eksperci ktorzy tworzyli ten ranking, ale moze byl to
    ranking typu "kto da wiecej" ;-)
    Dla nieswiadomych podaje pierwsza dziesiatke:
    1. PKO BP - jak zawsze naj...
    2. Multibank
    3. ING BSK
    4. BPH-PBK
    5. Kredyt Bank
    6. mBank
    7. Citibank
    8. BGŻ - Integrum
    9. Inteligo
    10. BZ WBK
    Nic dodac, nic ujac...

  • 2. Data: 2002-04-02 08:01:08
    Temat: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Nie wiem kim sa sznowni eksperci ktorzy tworzyli ten ranking, ale moze byl to
    > ranking typu "kto da wiecej" ;-)
    > Dla nieswiadomych podaje pierwsza dziesiatke:
    > 1. PKO BP - jak zawsze naj...
    no ale teraz powinno przecież być:
    2. PEKAOSA
    3. BGŻ
    PS

  • 3. Data: 2002-04-02 11:38:55
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    1 kwietania, ot co!

  • 4. Data: 2002-04-02 13:55:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 1 kwietania, ot co!

    1go bylo wczoraj :)

  • 5. Data: 2002-04-02 16:06:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > 1go bylo wczoraj :)

    Ale kiedy ukladali ten ranking mogl byc jeszcze 1 =)

  • 6. Data: 2002-04-02 16:24:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale kiedy ukladali ten ranking mogl byc jeszcze 1 =)

    W swieta nie pracowali

  • 7. Data: 2002-04-02 17:17:20
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > W swieta nie pracowali

    Jako gazeta nie, ale jakis redaktor w domq po obiadku... moglo sie mu nudzic
    =)

  • 8. Data: 2002-04-02 19:09:36
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    AMRA napisał(a):

    > W swieta nie pracowali

    A dzisiejsza gazeta sama sie napisala, zlozyla i wyslala do
    druku? ;>

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...

  • 9. Data: 2002-04-02 19:40:03
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    A przeczytałeś kryteria oceny?

  • 10. Data: 2002-04-02 20:34:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Cezary F."
    > A przeczytałeś kryteria oceny?

    kryteria a ich stosowanie to dwie rozne sprawy
    1. - dostepnosc uslug 35 pkt - wygrywa PKO BP bo ma najwiecej oddzialow a
    dla mnie kazdy internetowy jest dostepniejszy bo nie mam czasu latac do
    banku - a u nich Forit i Inteligo zajmuja 9 i 11 miejsce

    2. - oplacalnosc rachunku (oprocentowanie) 20 pkt - wygrywa Fortis
    deklasujac inne

    3. - Oplaty i prowizje 35 pkt - no tutaj to Fortis zgnoili dokladnie -
    miejsce 20 tuz przed pekaosa i BGZ integrum ;-))
    Patrzymy dlaczego i co widzimy - 2 przelewy zwykle, 2 przez telefon, 2
    razy wystawia zlecenie stale przez telefon i 2 razy w oddziale (po kiego
    grzyba co miesiac robic 4 zlecenia i do tego z chodzeniem do banku) a do
    tego 3 razy bankomat
    Zlecenia stale rozumiane tu sa z pewnoscia jako takie ze zmienna kwota (z
    obrobka papierkow prze pracownikow) i tu np. Fortis ma zaporowe 10 zl a
    wiele bankow tego nie robi (ciekawe jak im to liczyli) - internetowe
    zlecenia cykliczne leca jak przelewy (w Fortisie max po 1,5 PLN - czyli za
    8 sztuk 12 zl)
    Zeby bylo smieszniej to internetowy bank za kare ze internet jest
    darmowy leci po stawce zlecen telefonicznych.
    Nie pomogla darmowa karta VE Fortisa - we wszystkich
    podkategoriach kosztow najgorszy ;-)))))))

    4. - karty platnicze 10 pkt - Tu Fortis z Inteligo znowu na pierwszej
    pozycji (jaka karte fortisa punktowali poprzednio to dla mnie tajemnica -
    moze robili wyplaty gotowkowe karta charge ;-))))))) a PKO BP o ponad 10%
    slabsze

    Jak widac nie pomaga podanie przyjetych kryteriow - wynik i tak mozna
    wypaczyc
    Dla mnie Fortis jest tu wyraznie niedoceniony
    *** blad ***

    PS na Forum gazety zaczalem wątek ranking ROR-ow bo niestety Gazeta nie
    zamiescila najmniejszego adresu e-mail do zglaszania swoich wątpliwości