  • 21. Data: 2002-04-06 14:17:52
    Temat: Re: Re: Ranking ROR-ów w Wyborczej
    Od: schen <s...@i...pl>

    Monika Pipolinowa wrote:

    > Jakos obsluga do mnie nie przemawia [gburowaci jacys].

    Zalezy gdzie :-)
    W oddziale, gdzie mam konto to tylko kasa jest za szyba, a sprawy
    zalatwia sie siedzac w fotelu. Obsluga mloda i usmiechnieta. Ale zdaje
    sobie sprawe, ze to moze byc wyjatek. W innym oddziale straszy:
    naburmuszone baby za pancernymi szybami patrza sie na ciebie ciezkim
    wzrokiem, jakby mowily "czego ty tu znowu chcesz, do jasnej ..."