  • 11. Data: 2013-04-19 11:10:21
    Temat: Re: RajPolbank - Zmiany w ofercie depozytowej
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Uuuuu... koniec korzystnych wypłat zagranicznych.
    > Będzie jeden plastik z portfela mniej...

    KK tez to dotyczy?

    Pozdrawiam
    Rafal

    Przyłączam się do pytania? przeliczniki dotyczą też kredytówek? nie mam
    dostępu netowego do polbanku.

    yossarian

  • 12. Data: 2013-04-19 11:15:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "yoss" <y...@s...wp.pl> writes:

    > KK tez to dotyczy?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal
    >
    > Przyłączam się do pytania? przeliczniki dotyczą też kredytówek? nie
    > mam dostępu netowego do polbanku.

    Po *przejrzeniu* tego dokumentu (nie wczytwałem się) to wydaje się, że
    nie (acz czuję przez skórę, że to tylko kwestia czasu)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 13. Data: 2013-04-19 17:38:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 11:15:39 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Po *przejrzeniu* tego dokumentu (nie wczytwałem się) to wydaje się, że
    > nie (acz czuję przez skórę, że to tylko kwestia czasu)

    Spokojnie Panowie, to jest tylko % za wypłatę z bankomatu o żadnych
    przelicznikach nie było mowy. IMO po pewny czasie karty Polbanku wypadną
    z oferty i być może będzie je można trzymać - tak jak pierwszą kk Aliora
    albo się nie odnowią i tyle.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-04-23 13:26:33
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 17:38:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    >
    > przelicznikach nie było mowy. IMO po pewny czasie karty Polbanku wypadną
    >
    > z oferty i być może będzie je można trzymać - tak jak pierwszą kk Aliora

    w oddziale kobieta mowila mi, ze to karty Polbankowe maja zostac a z Raiffeisena
    zostanie tylko Class & Club.
    ale jak bedzie to zobaczymy...