  • 1. Data: 2007-04-24 08:17:02
    Temat: Rachunki za prad, gaz placone karta kredytowa?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ktos tak placi? Chodzi mi o sytuacje, gdy placimy karta w siedzibie
    wystawiajacego rachunek, gdy punkt kasowy jest wyposazony w terminal.

    Jak wtedy sa widoczne te transakcje na karcie? Jako gotowkowe i od razu jest
    naliczony procent czy jako bezgotowkowe i mamy okres bezodsetkowy jak dla zwyklych
    zakupow?

    A moze rozne karty, roznych bankow roznie to traktuja?

  • 2. Data: 2007-04-24 08:39:27
    Temat: Re: Rachunki za prad, gaz placone karta kredytowa?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztofsf pisze:
> [...]
    > naliczony procent czy jako bezgotowkowe i mamy okres bezodsetkowy jak dla zwyklych
    Zwykle jako zakupy, a nie gotówka. Uwaga: nie dotyczy poczty. Nie wiem
    jak jest z różnymi hipermarketowymi płatnościami.

    > A moze rozne karty, roznych bankow roznie to traktuja?

    To zależy od punktu przyjmującego płatność, a nie od karty.

    KJ

  • 3. Data: 2007-04-24 08:42:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ktos tak placi? Chodzi mi o sytuacje, gdy placimy karta w siedzibie
    > wystawiajacego rachunek, gdy punkt kasowy jest wyposazony w terminal.
    a ja to robie inaczej: platnosci tego typu wykonuje kk Citi - transakcje
    bezgotowkowe bez prowizji

    do tego naliczaja mi sie punkty profit ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-24 08:46:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4b702a613b4bf2e43ce09a919122f794@news.home.net.
    pl, *RobertS*
    wrote:

    > a ja to robie inaczej: platnosci tego typu wykonuje kk Citi -
    > transakcje bezgotowkowe bez prowizji
    >
    > do tego naliczaja mi sie punkty profit ;-))

    Pociagne temat. Ktora to karta Citi daje ci punkty profit :P ?

    Pewnie chodzilo ci o Era karte Premia albo CitiBP :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 5. Data: 2007-04-24 08:50:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Pociagne temat. Ktora to karta Citi daje ci punkty profit :P ?
    >
    > Pewnie chodzilo ci o Era karte Premia albo CitiBP :)

> [...]

    f**k, oczywiscie mialem na mysli punkty w programie BP...
    juz mi sie te wszystkie programy lojalnosciowe zaczynaja mylic

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    wyjasniajac to tego rodzaju platnosci za media wykonuje przelewem z
    rachunku karty ;-)

  • 6. Data: 2007-04-24 08:55:46
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To zależy od punktu przyjmującego płatność, a nie od karty.
    >
    > KJ

    W Lukasbanku zapewnili, ze zawsze traktuja jako gotowka. Natomiast Eurobank
    twierdzi, ze platnosc bezgotowkowa.

  • 7. Data: 2007-04-24 08:57:05
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > W Lukasbanku zapewnili, ze zawsze traktuja jako gotowka. Natomiast Eurobank
    > twierdzi, ze platnosc bezgotowkowa.

    Citi obciazenie karty przez Orange traktuje jak bezgotowkowa podobnie
    jak przez Ere. I mysle ze tak ma byc.

  • 8. Data: 2007-04-24 08:57:07
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Zwykle jako zakupy, a nie gotówka. Uwaga: nie dotyczy poczty. Nie wiem
    > jak jest z różnymi hipermarketowymi płatnościami.

    Płatności w stylu "Moje rachunki" itp - tylko gotówka.

  • 9. Data: 2007-04-24 08:58:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > W Lukasbanku zapewnili, ze zawsze traktuja jako gotowka. Natomiast Eurobank
    > twierdzi, ze platnosc bezgotowkowa.

    Lukasbank i Eurobank to sobie mogą zapewniać. Na slipie (kwitku
    obciążenia karty) masz zawsze wyraźnie napisane:
    PŁATNOŚĆ albo GOTÓWKA
    I tylko od punktu przyjmującego płatność to zależy.

  • 10. Data: 2007-04-24 09:06:47
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > Lukasbank i Eurobank to sobie mogą zapewniać. Na slipie (kwitku
    > obciążenia karty) masz zawsze wyraźnie napisane:
    > PŁATNOŚĆ albo GOTÓWKA
    > I tylko od punktu przyjmującego płatność to zależy.

    Jak pisze sprzedaz, prosze obciazyc moje konto, to chyba platnosc?