  • 1. Data: 2006-08-13 21:22:37
    Temat: Rabaty dla KK
    Od: "elx" <e...@o...pl>

    Witam
    Czy i ewentualnie gdzie spotkaliscie sie z zestawieniem pakietów
    rabatowych które sa przypisane do róznych KK - prosze o link.
    Wiem ze Citi ma dosc bogata oferte pod tym wzgledem - slyszalem
    ze dysponuja najwieksza liczba znizek - najwiecej sklepów,
    dosc solidny upust - 10-20%, ale czekam na wasze doswiadczenia.

    pozdr.
    elx

  • 2. Data: 2006-08-13 23:18:48
    Temat: Re: Rabaty dla KK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "elx" <e...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Ma cos takiego BPH. Pod tym adresem jest wyszukiwarka:

    http://www.kartykredytowe.pl/pl/rabaty

  • 3. Data: 2006-08-13 23:33:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w
    wiadomosci news:eboc5u$4vv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Uzytkownik "elx" <e...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Ma cos takiego BPH. Pod tym adresem jest wyszukiwarka:

    Rajfi tez ma, ale mniej rozwiniete niz BPH.

    marekz

  • 4. Data: 2006-08-14 11:46:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > Rajfi tez ma, ale mniej rozwiniete niz BPH.

    PKO BP tez ma dla niektorych...

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=przywileje/zone=-1/
    section=auru

    Hehe... z czesci znich mozna skorzytac nawet nie bedac klientem PKO...
    wystarczy podac tylko prawidlowy BIN karty PKO ;).

    MK

  • 5. Data: 2006-08-16 08:52:16
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Citi i inne banki niechętnie aktualizują listę partnerów dających
    upusty przy płaceniu kartą. Mnie coś takiego spotkało, kiedy
    chciałem zapłacić kartą Citi za rezerwację hotelu przez portal
    www.odkryjpolske.pl. Okazało się, że partner się wycofał, bank nic
    o tym nie wiedział :) a na wykazie zniżkodawców portal wciąż
    istniał. Złożyłem reklamację w Citi, którą przyjęto. Po kilku
    dniach zwrócono mi kwotę za nieudzielony rabat 5%.
    W sklepach taz tylko mi się zdarzyło, że pracownica widząc kartę
    konkretnego banku powiedziała o rabacie. W większości przypadków
    trzeba się upominać i trochę wykłócać. A kto tak robi? Niewiele
    osób, większość macha ręką i płaci całą kwotę.

  • 6. Data: 2006-08-16 23:16:51
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Robert Tomasik wrote on 2006-08-14 01:18:
    > Ma cos takiego BPH. Pod tym adresem jest wyszukiwarka:
    >
    > http://www.kartykredytowe.pl/pl/rabaty
    Ma też coś takiego BZWBK:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/12764

    Mam i BPH i BZWBK - ale przyznam, że z rabatów korzystam wyjątkowo
    rzadko - chyba omijam sklepy z rabatami :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 7. Data: 2006-08-17 11:40:44
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MrMrooz napisał:

    > Ma też coś takiego BZWBK:
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/12764
    >
    > Mam i BPH i BZWBK - ale przyznam, że z rabatów korzystam wyjątkowo
    > rzadko - chyba omijam sklepy z rabatami :-)

    Omijasz pewnie dlatego, że chyba jest w nich raczej drogo jak mają z
    czego "spuszczać" :-P

    Przemek