  • 1. Data: 2006-08-13 20:41:34
    Temat: Przelew do Indii.
    Od: sdr <ordures@_wytnij_to_tlen.pl>

    Witam,

    Muszę przelać na konto banku w Indiach kwotę 74 USD. W Inteligo (w
    którym mam konto) nie mam takiej możliwości. Sprawdzałem jeszcze BZWBK
    online - są polecenia wypłaty, ale nie do Indii.
    Proszę o pomoc - jak (w miarę) szybko przelać wspomnianą kwotę?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2006-08-13 21:06:00
    Temat: Re: Przelew do Indii.
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > Muszę przelać na konto banku w Indiach kwotę 74 USD.

    Zamów paczkę za pobraniem. Tak w ciemno kupujesz prochy???

    *

  • 3. Data: 2006-08-13 21:20:48
    Od: sdr <ordures@_wytnij_to_tlen.pl>

    piotr'ek napisał(a):
    > Zamów paczkę za pobraniem. Tak w ciemno kupujesz prochy???

    Paczka za pobraniem nie wchodzi w grę, niestety. Może jakieś inne
    propozycje?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2006-08-13 21:26:10
    Od: "Andrzej Klata" <A...@y...com>

    > online - są polecenia wypłaty, ale nie do Indii.
    > Proszę o pomoc - jak (w miarę) szybko przelać wspomnianą kwotę?

    Do indi najlepiej przelewać z VW banku

  • 5. Data: 2006-08-13 21:45:15
    Od: "piotr'ek" <p...@g...pl>

    > Paczka za pobraniem nie wchodzi w grę, niestety. Może jakieś inne
    > propozycje?

    Kasa w kopertę + ubezpieczenie i opium będzie TWOJE

    *

  • 6. Data: 2006-08-13 23:16:07
    Od: "prox" <p...@2...pl>

    sdr napisał(a):
> [...]
    > online - są polecenia wypłaty, ale nie do Indii.
    > Proszę o pomoc - jak (w miarę) szybko przelać wspomnianą kwotę?

    Witam !!
    Najlepszym rozwiązaniem są serwisy internetowe zajmujące się
    płatnościami i przelewami ja korzystam z
    http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/ i
    chwalę sobie po pierwsze pieniądze mam na koncie po 2-4 dniach
    prowizja jest
    normalna tj. 7PLN ;)))) a nie 20 - 80 złotych jak to bywa przy
    przelewach bankowych. Są bezpieczni tani solidni i
    stosunkowo szybcy. kolejny plus to ten że za ich pomocę mogę
    regulować płatności
    w internecie bez stresu że ktoś niewłaściwy pozna nr. mojej karty
    kredytowej itp.
    Na stronie http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/ jest wszystko
    dokładnie opisane zrozumiale przystępnie no i po polsku ;)))) co jest
    też
    istotne. Z tego co pamiętam obsługują też Indie mają też opcję
    ESCROW dla osób kupujących coś na aukcjach np.na ebay
    Polecam

  • 7. Data: 2006-08-14 08:15:50
    Od: UberKunda <wojtekATinterechoSPAMSSIEcom@.>

    prox napisał(a):

    > ja korzystam http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/ i ...

    ... mimo że Moneybookers zabrania spamowania i wprowadza politykę
    anty-spamową i prosi o wysyłanie spersonalizowanych wiadomości email do
    znajomych i współpracowników, ja na beszczela podaje link z moim ID :)
    W jaki sposób jest obliczana moja prowizja?
    Otrzymuje się 30% od całości przychodu za opłaty ponoszone przez
    polecanego do pierwszego roku po rejestracji.

    pozdrawiam W :)

  • 8. Data: 2006-08-14 09:43:36
    Od: sdr <ordures@_wytnij_to_tlen.pl>

    prox napisał(a):

    > Najlepszym rozwiązaniem są serwisy internetowe zajmujące się
    > płatnościami i przelewami ja korzystam z
    > http://www.moneybookers.com/app/?rid=1919864/ i

    Mam konto w Moneybookers, ale jak zaznaczyłem w pierwszym poście -
    chodzi o przelew z banku, więc tak Moneybookers jak i wysyłanie w
    kopercie odpada.

    Swoją drogą, nigdzie na stronie banku VW nie widzę informacji, że
    możliwe są przelewy za granicę.

    Może jeszcze jakiś bank?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 9. Data: 2006-08-14 14:23:23
    Od: sdr <ordures@_wytnij_to_tlen.pl>

    Znalazłem gdzieś informacje, że w Kredyt Banku, Nordei i Multibanku jest
    możliwość dokonywania przelewów za granicę, ale nie wiem czy do Indii...

    Proszę wobec tego posiadaczy kont w w/w bankach o sprawdzenie i
    podzielenie się informacją czy mają możliwość zrobienia przelewu do Indii :)

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 10. Data: 2006-08-14 18:55:52
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Kredyt Banku
    > czy do Indii...

    W KB jest taki myk, że bank zagraniczny musi mieć 26 cyfrowy numer konta.
    Przelewy zagraniczne są więc w praktyce przelewami wewnatrz UE i kilku
    krajów stowarzyszonych.
    Ostatnio musiałem przelać 20 $ do Tadżykistanu i w KB nie było szans na taki
    przelew.
    AS