    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rabaty dla KK
    Date: 16 Aug 2006 01:52:16 -0700

    Citi i inne banki niechętnie aktualizują listę partnerów dających
    upusty przy płaceniu kartą. Mnie coś takiego spotkało, kiedy
    chciałem zapłacić kartą Citi za rezerwację hotelu przez portal
    www.odkryjpolske.pl. Okazało się, że partner się wycofał, bank nic
    o tym nie wiedział :) a na wykazie zniżkodawców portal wciąż
    istniał. Złożyłem reklamację w Citi, którą przyjęto. Po kilku
    dniach zwrócono mi kwotę za nieudzielony rabat 5%.
    W sklepach taz tylko mi się zdarzyło, że pracownica widząc kartę
    konkretnego banku powiedziała o rabacie. W większości przypadków
    trzeba się upominać i trochę wykłócać. A kto tak robi? Niewiele
    osób, większość macha ręką i płaci całą kwotę.