  • 1. Data: 2006-08-13 16:10:12
    Temat: Pilnie potrzebna pozyczka - 5000 zl
    Od: "Darek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Pilnie potrzebuje uzyskac pozyczke w kwocie 5000 zl na okres 4-5 miesiecy
    zabezpieczona umowa i wekslem.Warunki % do ustalenia -jestem otwarty na
    wszelkie propozycje.Pracuje i zarabiam 3,5 tys brutto aczkolwiek ze wzgledu na
    nieuregulowany stosunek do sluzyb wojskowej(skonczone 26 lat) mam ograniczone
    mozliwosci a pozyczka potrzebna na juz.Oczywiscie moge dostarczyc wszystkie
    niezbedne zaswiadczenia itp.Zainteresowanych prosze o kontakt na maila -
    m...@y...pl
    Lokalizacja - Krakow

    pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2006-08-13 16:27:44
    Temat: Re: Pilnie potrzebna pozyczka - 5000 zl
    Od: martin <m...@g...com>

    Darek wrote:
> [...]
    > niezbedne zaswiadczenia itp.Zainteresowanych prosze o kontakt na maila -

    karta kredytowa nie wystarczy? ja przy nieuregulowanym dostałem limit
    czterokrotność dochodów netto (o tyle wnioskowałem, może byłoby i więcej)

    pozdro
    m.

  • 3. Data: 2006-08-13 22:10:09
    Od: "jaQbek [z Gorzowa]" <j...@n...spam>

    Użytkownik "martin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > karta kredytowa nie wystarczy? ja przy nieuregulowanym dostałem limit
    > czterokrotność dochodów netto (o tyle wnioskowałem, może byłoby i więcej)
    W jakim banku ? Ja mam 3 tys. netto, konto w Lukas bank i mimo, że mam tam
    ponad 2 lata konto, dali mi limit raptem 1,5 tys

  • 4. Data: 2006-08-14 08:26:52
    Od: "martin" <m...@g...com>

    jaQbek [z Gorzowa] napisał(a):
    > Użytkownik "martin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > W jakim banku ? Ja mam 3 tys. netto, konto w Lukas bank i mimo, że mam tam
    > ponad 2 lata konto, dali mi limit raptem 1,5 tys

    w millenium. visa classic za darmo. Karte z limitem 500zl dostalem przy
    otwieraniu konta. Potem zlozylem wniosek o podniesienie limitu na
    podtawie zaswiadczenia z pracy.

    pozdro
    m.